Myynti ja markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 13.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2023 - 19.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Maria Vickholm
Anu Seppänen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL2LP202

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Lähiopetus torstaisin lukujärjestyksen mukaan.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimateriaalit

Opettajan antamat kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaali

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tutkiva ja kehittävä oppiminen
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus
Mahdolliset vierailijaluennoitsijat

Työelämäyhteydet

Workshopit ja mahdolliset vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei järjestetä tenttiä.

Kansainvälisyys

Kansainvälinen oppimateriaali.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opinnollistaminen tai näyttö

Oppimistehtävät

Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (0-5, 50%)
Oppimistehtävä 2: Porvoo Campuksen markkinointisuunnitelma (0-5, 15%)
Oppimistehtävä 3a: Loppuraportin esitys + opponointi (hyväksytty/hylätty, pakollinen)
Oppimistehtävä 3b: Loppuraportti liittyen markkinointitoimenpiteisiin (0-5, 35%)

Arviointitavat

Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (0-5, 50%)
Oppimistehtävä 2: Porvoo Campuksen markkinointisuunnitelma (0-5, 15%)
Oppimistehtävä 3a: Loppuraportin esitys + opponointi (hyväksytty/hylätty)
Oppimistehtävä 3b: Loppuraportti liittyen markkinointitoimenpiteisiin (0-5, 35%)

Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu oppimistehtävien painotettuna keskiarvona. Kaikista oppimistehtävistä tulee saada hyväksytty arvosana, jotta opintojakson saa suoritettua hyväksytysti.

Siirry alkuun