Myynti ja markkinointi 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2023 - 13.01.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.01.2023 - 19.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Lähiopetus torstaisin lukujärjestyksen mukaan.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Opettajan antamat kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaali
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus
Mahdolliset vierailijaluennoitsijat
Työelämäyhteydet
Workshopit ja mahdolliset vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei järjestetä tenttiä.
Kansainvälisyys
Kansainvälinen oppimateriaali.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö
Oppimistehtävät
Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (0-5, 50%)
Oppimistehtävä 2: Porvoo Campuksen markkinointisuunnitelma (0-5, 15%)
Oppimistehtävä 3a: Loppuraportin esitys + opponointi (hyväksytty/hylätty, pakollinen)
Oppimistehtävä 3b: Loppuraportti liittyen markkinointitoimenpiteisiin (0-5, 35%)
Arviointitavat
Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (0-5, 50%)
Oppimistehtävä 2: Porvoo Campuksen markkinointisuunnitelma (0-5, 15%)
Oppimistehtävä 3a: Loppuraportin esitys + opponointi (hyväksytty/hylätty)
Oppimistehtävä 3b: Loppuraportti liittyen markkinointitoimenpiteisiin (0-5, 35%)
Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu oppimistehtävien painotettuna keskiarvona. Kaikista oppimistehtävistä tulee saada hyväksytty arvosana, jotta opintojakson saa suoritettua hyväksytysti.