Pääsääntöisesti luokkaopetus kaksi kertaa viikossa.
Moodlen materiaalit
Chaffey, D. & Chadwick, F. 2022. Digital marketing. Eighth edition. Harlow, England: Pearson.
Tanni, K. 2022. B2B-ostamisen uusi aika. 1. painos. [Helsinki]: Kauppakamari.
Mason, T. k. & Jarvis, S. k. 2023. Omnichannel retail: How to build winning stores in a digital world. Second edition. London: Kogan Page.
Atherton, J. 2023. B2B social selling strategy: Connect with customers, build relationships and drive sales. London: Kogan Page Limited.
Pääkkönen, L. 2017. Social Selling: Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä. 1. painos. [Helsinki]: Noblea.
Kvedare, M. & Nymand, C. M. 2021. The virtual sales handbook: A hands-on approach to engaging customers. [Hoboken, NJ]: Wiley.
Opintojaksolla toteutetaan Kanavastrategia case-yritykselle ja tutkitaan monikanavaisen myynnin teemoja yritysvieraiden linssin kautta.
Pasilan toimipiste
Suomi
18.08.2025 - 10.10.2025
Yksilötehtävät: Yritysvieraiden sessioiden muistiinpanot (toteutetaan tunnilla) Teemakeskustelu x 2 Digitaalisen myynnin työkalupakki Ryhmätyöt: Kanavastrategia Verkkokauppa
14.05.2025 - 22.05.2025
Syksyn ensimmäinen periodi
Mahdollista myös toteuttaa näyttönä.
Anu Nieminen
15 - 45
Oppimistehtävät pisteytetetty. Kurssin läpäiseminen vaatii 40 pistettä.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5