Opintojakso toteutetaan 13.1. - 29.4.2021 välisenä aikana. Ainakin kolme ensimmäistä sessiota (13.1., 3.2. ja 19.3.) ovat Zoom-etäopetusta, kaksi viimeistä kertaa (9.4. ja 29.4.) koronatilanteen mukaisesti joko lähiopetuksena tai Zoomissa.
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015/2016. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita. Löytyy myös e-kirjana Haaga-Helian kirjastosta.
Tuntityöskentelyn materiaali sekä muu opettajan ilmoittama ja jakama materiaali.
Opintojaksolla tutustutaan markkinointiin ja myyntiin yritysesimerkkien sekä vierailevien elinkeinoelämän edustajien avulla. Lisäksi toimialan yritykseen peilattavassa opintojaksotehtävässä opiskelija voi synnyttää ja hyödyntää työelämäsuhteita.
Haagan toimipiste
Tentin voi suorittaa oman aikataulun mukaisesti opintojakson lopussa (29.4. - 9.5. välisenä aikana).
Suomi
Opintojakson teemoja tarkastellaan myös kansainvälisesti toimivien yritysten näkökulmasta.
11.01.2021 - 21.05.2021
1) Markkinointimix-ryhmätyö 2) Myynnin/markkinoinnin tietoisku -parityö TAI onnistunut myyntikohtaaminen -parityö 3) Tentti yksilötyönä
04.01.2021 - 08.01.2021
Kontaktitunnit: ke 13.1. klo 14.-17.30; ke 3.2. klo 9-14; pe 19.3. klo 14-17.30; pe 9.4. klo 9-14; to 29.4. klo 14-17.30
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät päivä-, monimuoto- tai intensiivitoteutuksena
b. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
c. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)
Sonja Haaksluoto
15 - 30
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
3.00 op
3.00 op
H-5