•   KREA Luova suunnittelu ja mediaratkaisut MAR007AS3A-3011 19.08.2024-13.12.2024  10   (CONTACT, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
    - hankkia ja tulkita asiakasymmärrystä tukevaa tietoa integroidun markkinointiviestinnän suunnittelun pohjaksi
    - suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin ja viestinnän ratkaisuja brändin arvot ja kestävä kehitys huomioiden
    - esittää luovan markkinoinnin ratkaisun sekä toteuttamiskelpoisen kanavasuunnitelman asiakasyritykselle
    - tuottaa kohderyhmille merkityksellistä sisältöä asiakaspolun mukaisesti valittuihin kanaviin huomioiden yrityksen tavoitteet, kohderyhmät sekä markkinatilanne
    - asettaa toteutettaville markkinointitoimenpiteille täsmällisiä, relevantteja ja mitattavia tavoitteita ja seurata toimenpiteiden onnistumista kanavakohtaisesti
    - arvioida kampanjan kokonaisuuden onnistumista erilaisten mittarien avulla sekä suhteessa kampanjan budjettiin.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Lähtötaso opintojaksolle on Haaga-Helian avainosaamiset ja tradenomitutkinnon avainosaamiset. Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Graafisen suunnittelu perusteet ja työkalut, markkinointiviestinnän suunnittelu sekä Strateginen brändin rakentaminen tai hänellä on sisältöjä vastaava osaaminen. Opintojakso sijaitsee tradenomitutkinnon Markkinoinnin suuntautumisessa ja on osa Luova toimisto Krean tarjontaa.
    Sisältö
    - markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu asiakasymmärryksen perusteella
    - vastuullinen ja brändin arvot huomioiva markkinointiviestintä
    - kohderyhmän tavoittavat keinot ja kanavat
    - kohderyhmää kiinnostavan ja merkityksellisen sisällön luominen
    - ostetun ja ansaitun näkyvyyden merkitys brändin rakentamisessa
    - luovan alan toimistoihin ja niiden palveluihin tutustuminen
    - opintojaksolla työskennellään Luova toimisto Kreassa asiakasprojektissa
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    (min. 40 % tavoitteesta)
    Opintojakson tehtävät on suoritettu ohjeiden mukaisesti. Opiskelija on jossain määrin omaksunut käsiteltävät asiat, mutta kokonaisuuden hahmottamisessa on kehittämisen varaa. Työskentelyyn sitoutumisessa ja aikatauluttamisessa on toivomisen varaa.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    (min. 70 % tavoitteesta)
    Opintojakson tehtävät on suoritettu ohjeiden mukaisesti ja sisältö on hyvätasoista. Opiskelija on omaksunut käsiteltävät asiat melko hyvin ja ymmärtää kokonaisuuden. Opiskelija työskentelee sitoutuneesti ja osoittaa aktiivisuutta sekä positiivista asennetta.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    (min. 90 % tavoitteesta)
    Opintojakson tehtävät on suoritettu ammattitaitoisesti. Opiskelija on omaksunut käsiteltävät asiat erinomaisesti. Opiskelija työskentelee erittäin sitoutuneesti ja ammattimaisesti. Lisäksi hän osoittaa positiivista asennetta.
    Lisätiedot
    Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista verkkotyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin sekä asiakasprojektiin. Arvosana määräytyy tuotosten perusteella sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella.Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Strateginen brändin rakentaminen ja Markkinointiviestinnän suunnittelu tai hänellä on näiden sisältöjä vastaava osaaminen.

    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    19.08.2024 - 13.12.2024

    Ilmoittautumisaika

    03.06.2024 - 16.08.2024

    Ryhmä
    • CONTACT
    • TR3HEMAR2
    Opettaja

    Ville Lahtinen, Veera Nguyen

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5