Itsenäinen pari- tai ryhmätyöskentely omaan tahtiin annetun aikataulun puitteissa. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu tietojenkäsittely-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään esimerkkejä alan yrityksistä.
Pasilan toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
18.08.2025 - 10.10.2025
Kaksi pari- tai ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
14.05.2025 - 22.05.2025
Tarkempi aikataulu ilmoitetaan Moodlessa opintojakson alkaessa. Ei lähiopetusta.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Minna Saukkonen, Susanna Luoma
30 - 100
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRATI Tradenomi tietojenkäsittely
0.00 op
5.00 op
H-5