Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu restonomitutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä.
Tällä toteutuksella opiskelu on pääosin itsenäistä online-kontaktikertojen välillä. Viisi kontaktikertaa Teamsissa ke-iltaisin klo 16.45 - 19.50 elo-marraskuun 2024 aikana, tällöin pääasiassa viedään opittua käytäntöön keskustellen ja harjoituksilla.
- Opettajan luentomateriaalit
- Yrityksen asiakasmarkkinointi (Bergström & Leppänen 2015 tai uudempi), saatavilla Haaga-Helian kirjastosta painettuna ja e-kirjana
- Suositeltava tukiteos on Consumer Behavior (Solomon 2015 tai uudempi), saatavilla Haaga-Helian kirjastosta painettuna ja e-kirjana
Hospitality-alan vieraat ja esimerkit, lisäksi tehtävissä sovelletaan opittua valittuihin kohdeyrityksiin.
Haagan toimipiste
Ei aikaan ja paikkaan sidottua tenttiä.
Suomi
Opinnoissa hyödynnetään kansainvälisiä esimerkkejä.
19.08.2024 - 13.12.2024
1. Käsite- ja termitentti, yksilötehtävä 2. Käytäntöön soveltava ryhmätyö asiakasymmärryksestä ja markkinoinnin kilpailukeinoista 3. Tehtävä kestävän kehityksen ja kulttuurien merkityksestä markkinointiin liittyen
12.08.2024 - 16.08.2024
Online-kontaktikerrat Teamsissa:
ke 28.8. klo 16.45 - 19.50
ke 18.9. klo 16.45 - 19.50
ke 9.10. klo 16.45 - 19.50
ke 30.10. klo 16.45 - 19.50
ke 20.11. klo 16.45 - 19.50
- suoraan näyttöön meneminen ilman W&S-opinnollistamista omalle työpaikalle
- päivätoteutukset opintojaksosta
- monimuotototeutukset opintojaksosta
- virtuaalitoteutukset opintojaksosta
Sonja Haaksluoto
15 - 60
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5