Vuorovaikutteiset luennot, pienryhmä-, pari- ja yksilötyöskentelyä. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu restonomi-tutkinnon opiskelijoille. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, 2021, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään yrityksesimerkkejä ja oppimistehtävät linkitetään yrityselämään.
Haagan toimipiste
Opintojakson lopussa Moodle-tentti, joka pohjautuu oppikirjaan ja kurssimateriaaliin. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Oppikirja on suomeksi, mutta muuta materiaalia voi olla myös englanniksi. Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
21.08.2023 - 13.10.2023
Kaksi ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
14.08.2023 - 18.08.2023
Viikkotunnit lukujärjestyksen mukaan. Aloitustehtävien aikataulunmukaisella palautuksella varmistat paikkasi toteutuksella. Opintojakso vaatii ryhmätyöskentelyä. Moodle-tentti on kurssin viimeisellä viikolla.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Eira Vatanen
15 - 40
Tentti ja opintojakson tehtävät (T1 ja T2). Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Kurssi arvoidaan asteikolla 1-5.
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5