Työntekijäkokemuksesta työnantajabrändiin (5 op)
Toteutuksen tunnus: LEA4HM004-3026
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.06.2024 - 18.10.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.10.2024 - 13.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 61 - 100
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- Opettajat
- Anita Pösö
- Ryhmät
-
MALEAFJohtajuus ja henkilöstövoimavarat, masterit, Pasila
-
3AMK3AMK
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- LEA4HM004
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Ensimmäisen tehtävän palautus 27.10.2024
Työnantajabrändiraportti 24.11.2024
Työntekijäkokemusraportti 15.12.2024
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutuksesta riippuen lähiopetusta, itsenäistä työskentelyä, pienryhmätyöskentelyä ja verkko-opintoja. Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".
Intro
Oletko kiinnostunut tutustumaan työntekijäkokemuksen ja työnantajamielikuvan maailmaan? Ota seuraava askel henkilöstöjohtamisen polullasi! Työnantajamielikuvan ja sen perustana toimivan työntekijäkokemuksen avulla voidaan luoda positiivinen ja kestävän työympäristö, joka tukee yrityksen menestystä pitkällä aikavälillä. Tämä opintojakso tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden saada kattava ymmärrys siitä, miten EX- ja EB liittyvät yhteen.
Oppimateriaalit
Kurssimateriaali saatavilla Moodlessa, lisäksi tehtävät perustuvat itsenäiseen artikkeleiden ja tiedonhakuun.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Kurssitoteutus on täysin virtuaalinen ja perustuu kolmeen itsenäisesti kirjoitettavaan raporttiin.
Työelämäyhteydet
Kurssitehtävät perustuvat opiskelijoiden työnantajien työnantajabrändien ja omien työntekijäkokemusten analysointiin
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä.
Kansainvälisyys
Kurssimateriaalit ovat osin englanninkielisiä ja kansainvälisestä kontekstista.
Oppimistehtävät
Kurssin sisältö perustuu kolmeen tehtävään:
Orientaatio: reflektiivinen raportti case-yrityksestä (hyväksytty/hylätty)
Työnantajabrändin analyysi raportti (60% arvosanasta)
Työntekijäkokemuksen analysointi raportti (40% arvosanasta)
Arviointitavat
Hyväksytysti suoritetut kurssit arvioidaan asteikolla 1-5. Arviointikriteerit on esitetty vuosiluokille 1, 3 ja 5.
Arvosana 5
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys vastaavat erinomaisesti opintojakson vaatimuksia. Opiskelija hallitsee syvällisesti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija käyttää teorioita ja käsitteitä analyyttisesti ja kriittisesti tutkiessaan tosielämän tapauksia.
Arvosana 3
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset hyvin. Opiskelija tuntee opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tutkii teorioiden ja käsitteiden avulla tosielämän tapauksia.
Arvosana 1
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset tyydyttävästi. Opiskelija tunnistaa suppeasti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tunnistaa kapeasti niiden vaikutukset käytäntöön.