Työntekijäkokemuksesta työnantajabrändiin (5 op)

Toteutuksen tunnus: LEA4HM004-3026

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.06.2024 - 18.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 13.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
61 - 100
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
Opettajat
Anita Pösö
Ryhmät
MALEAF
Johtajuus ja henkilöstövoimavarat, masterit, Pasila
3AMK
3AMK
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
LEA4HM004

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Ensimmäisen tehtävän palautus 27.10.2024
Työnantajabrändiraportti 24.11.2024
Työntekijäkokemusraportti 15.12.2024

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutuksesta riippuen lähiopetusta, itsenäistä työskentelyä, pienryhmätyöskentelyä ja verkko-opintoja. Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.


Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".

Intro

Oletko kiinnostunut tutustumaan työntekijäkokemuksen ja työnantajamielikuvan maailmaan? Ota seuraava askel henkilöstöjohtamisen polullasi! Työnantajamielikuvan ja sen perustana toimivan työntekijäkokemuksen avulla voidaan luoda positiivinen ja kestävän työympäristö, joka tukee yrityksen menestystä pitkällä aikavälillä. Tämä opintojakso tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden saada kattava ymmärrys siitä, miten EX- ja EB liittyvät yhteen.

Oppimateriaalit

Kurssimateriaali saatavilla Moodlessa, lisäksi tehtävät perustuvat itsenäiseen artikkeleiden ja tiedonhakuun.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Kurssitoteutus on täysin virtuaalinen ja perustuu kolmeen itsenäisesti kirjoitettavaan raporttiin.

Työelämäyhteydet

Kurssitehtävät perustuvat opiskelijoiden työnantajien työnantajabrändien ja omien työntekijäkokemusten analysointiin

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttejä.

Kansainvälisyys

Kurssimateriaalit ovat osin englanninkielisiä ja kansainvälisestä kontekstista.

Oppimistehtävät

Kurssin sisältö perustuu kolmeen tehtävään:
Orientaatio: reflektiivinen raportti case-yrityksestä (hyväksytty/hylätty)
Työnantajabrändin analyysi raportti (60% arvosanasta)
Työntekijäkokemuksen analysointi raportti (40% arvosanasta)

Arviointitavat

Hyväksytysti suoritetut kurssit arvioidaan asteikolla 1-5. Arviointikriteerit on esitetty vuosiluokille 1, 3 ja 5.
Arvosana 5
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys vastaavat erinomaisesti opintojakson vaatimuksia. Opiskelija hallitsee syvällisesti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija käyttää teorioita ja käsitteitä analyyttisesti ja kriittisesti tutkiessaan tosielämän tapauksia.
Arvosana 3
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset hyvin. Opiskelija tuntee opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tutkii teorioiden ja käsitteiden avulla tosielämän tapauksia.
Arvosana 1
Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset tyydyttävästi. Opiskelija tunnistaa suppeasti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tunnistaa kapeasti niiden vaikutukset käytäntöön.

Siirry alkuun