Lähiopetus, ryhmä- ja yksilötyö, itsenäinen opiskelu
Moodlessa oleva materiaali
Haagan toimipiste
Tuloslaskelman hyödyntäminen. Ennakkotentti 10% . Palautus 31.3.2021.
Suomi
11.01.2021 - 21.05.2021
Tehtävä 1. 20 p. Miten jokin Hotra-alan yritys voi parantaa asiakasymmärrystään, jotta sen liiketoimintamallia voitaisiin kehittää entistäkin kilpailukykyisemmäksi. Kirjoita noin 5 sivun raportti. Käytä vähintään 3 lähdettä ja huomioi HH:n pitkän raporttipohjan ohjeistus. Palautus viimeistään 28.2.2021 Tehtävä 2. 40 p. Digiajan asiakaskokemuksen oppimistehtävä. Tarkempi info Moodlessa. Palautus viimeistään 26.5.2021
04.01.2021 - 08.01.2021
Lukujärjestyksen mukainen.
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
b. Työelämäprojektiin tai muuhun projektiin osallistuminen
c. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
d. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)
Heikki Ursin, Nina Niemi, Pekka Heikkilä
15 - 30
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita ja hallitsee niiden tuotannon perusteet.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija kykenee analysoimaan erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita tunnuslukujen avulla.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa tuottaa sisältöä erilaisiin hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteihin ja liikeideoihin ja kehittämään niiden toimintaa.
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5