• Lähiopetus
• Tehtävät
• Projektityöskentely
• Itsenäinen työskentely
Alaja, E. & Forssell, C. 2004. Tarinapeliä – sponsorin käsikirja – sponsoroinnin perusteet ja käytännön toimintaohjelma. Suomen Urheilumuseosäätiön julkaisuja n:o 29. Suomen Urheilumuseosäätiö. Helsinki
Alaja, E. 2000. Arpapeliä? Urheilumarkkinoinnin käsikirja. Suomen urheilumuseosäätiö. Helsinki.
Beech, J. & Chadwick, S. 2013. The Business of sport management. 2. painos. Harlow. Pearson
Itkonen, H., Ilmanen, K. & Matilainen, M. 2007. Urheilun sponsorointi Suomessa. Jyväsky-län yliopisto. Liikuntatieteen laitos. Jyväskylä.
Preston, C. A. 2012. Event Marketing – How To Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions. 2. painos. John Wiley & Sons. New Jersey.
Shank, M. & Lyberger, M. 2015. Sports marketing – a strategic perspective. 5. painos. Routledge. New Yor
Sippola Petra, Liikuntabisnes 2014,
Valanko, E. 2009. Sponsorointi – Yhteistyökumppanuus strategisena voimana. Talentum. Helsinki.
Opettaja voi suositella tarvittaessa myös muuta kirjallisuutta
Kurssilla tehdään tiivistä yhteistyötä alan toimijoiden kanssa
Malmin toimipiste
Kurssilla tehdään projektityö
Suomi
Kurssilla vierailee kansainvälisiä luennoitsijoita. Tutustuminen kansainväliseen tapahtumaan on myös mahdollista.
21.10.2019 - 20.03.2020
Projektityö
17.06.2019 - 25.10.2019
Palutetta on mahdollista saada kurssin aikana sekä kurssin jälkeen.
Ville Hanni
15 - 40
Projektityö
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5