Opintojaksolla on lähiopetusta ja oppimistehtäviä tehtäviä sekä mahdollisesti tentti. Kts. Toteutuksen valinnaiset oppimistavat.
Opettaja(t): Kristiina Huff
S-postin muoto: etunimi.sukunimi(at)haaga-helia.fi
Minut tavoittaa parhaiten sähköpostilla. Voit myös tavata minua toimistossani A408.
Puh. nro: 040 4887178 (Olen paljon tunneilla, joten en aina vastaa. Lähetä tekstari tai sähköposti, jos näin käy).
Postilokero: Haagan kampus, PL 4 (Tätä tarvitaan harvoin, koska tehtävät palautetaan Moodleen)
Ohjausaika: Ohjaus tapahtuu lähiopetustuntien yhteydessä. Tarvittaessa voimme sopia ajan sähköpostitse.
Oppimateriaali on saatavilla Moodlessa. Lisäksi käytetään hyväksi autenttista materiaalia esim. internetistä. Mahdolliset monisteet jaetaan lähiopetuksessa ja ovat saatavilla myös Moodlessa.
Opintojakson sisällöt ovat työelämälähtöisiä ja -aiheisia.
Haagan toimipiste
Opintojakson arvosanaa voi korottaa uusintatenttipäivinä. Kts. Toteutuksen valinnaiset oppimistavat.
Suomi
Opintojakson aihepiireissä tutustutaan englanninkielisten maiden käytänteisiin sekä englanninkieliseen viestintään osana nykypäivän suomalaista työelämää.
22.08.2022 - 14.10.2022
Oppimistehtävät ovat Moodlessa.
13.06.2022 - 19.08.2022
Lähiopetus järjestetään lukujärjestyksen mukaan. Aiheiden järjestys voi muuttua. Lisätietoja tunneilla ja Moodlessa.
Aiheita
About Jobs and CVs
About Business Writing
About Hospitality industry
About Foodservice
About Accommodation
About Finland and Tourism
Oppimistavat ja osaamisen arviointi
Oppimistapa a.
Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät
Lähiopetuksen aikataulu löytyy lukujärjestyksestä. Tehtävät ovat pienehköjä ja osa tehtävistä tehdään lähiopetuksessa.
• lähiopetus tukee oppimistavoitteiden saavuttamista eli kaikki osallistuminen on plussaa
• varsinkin suullisten oppimistavoitteiden saavuttamista arvioidaan erityisesti lähiopetuksessa
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ovat saatavilla Moodlessa
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ovat suurimmaksi osaksi yksilötöitä
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) on hyvä palauttaa määräaikaan mennessä (pvm. moodlessa) ja ne arvioidaan useimmiten asteikolla hyväksytty / hylätty, usein myös asteikolla 0-100.
• kaikki palautetut / tehdyt tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ovat plussaa
• jos edellä mainituissa arvioinnin kohteissa on puutteita, oppimistavoitteiden saavuttamisen osoittaminen ilman tenttiä voi olla vaikeaa
• opintojakson arvosanaa voi korottaa uusintatenttipäivinä
Oppimistapa b.
Oppimistehtävät ja mahdollinen tentti
Opiskelija osallistuu lähiopetukseen vain satunnaisesti tai ei lainkaan. Opiskelija osoittaa kirjallista osaamistaan tekemällä Moodle-tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ja suullisen osaamisen videotehtävillä.
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ovat saatavilla Moodlessa
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) ovat suurimmaksi osaksi yksilötöitä
• tehtävät (tehtävät, keskustelualueet ja tentit) on hyvä palauttaa ennen seuraava lähiopetusta (pvm. Moodlessa) ja ne arvioidaan useimmiten asteikolla hyväksytty / hylätty, usein myös asteikolla 0-100.
• kaikki palautetut tehtävät ovat plussaa
• opintojakson arvosanaa voi korottaa uusintatenttipäivinä
Palaute
Olen ottanut huomioon seuraavaa:
• tehtävät ovat suurimmaksi osaksi yksilötöitä
• suullista englantia on paljon
• painotetaan sujuvuutta tarkan kieliopillisuuden sijaan
• painotetaan ammattikieltä
Karl Robbins, Kristiina Huff
15 - 40
Kts. Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
H-5