Virtuaalitoteutus, jossa on verkko-oppimista tehtävineen, verkkoluentoja, projektityöskentelyä verkossa, projektin esitys webinaarina sekä tentti Moodlessa.
Ennakkotehtävä Moodlessa ja alussa lähitapaaminen, jossa muodostetaan tiimit ja sovitaan projektit.
Tämä CUS1LH101B-3026 Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen -opintojakso on osa Asiakasosaaja-moduulia (15op). Ilmoittaudu kaikkiin muihinkin moduulin osiin: CUS1LH101A-3026 Myynti- ja palvelutaidot, CUS1LH101C-3026 ja CUS1LH101D-3026 Svenska för affärslivet.
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki. (tenttikirja)
Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro.
Löytänä, J. & Kortesuo, K. 2011. Asiakaskokemus. Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Talentum. Helsinki.
Projektissa kuvataan asiakkaan ostopolku ja analysoidaan asiakaskokemus valitun tuotteen/palvelun ostossa. Tunnistetaan esimerkkiyrityksen kehittämiskohteita asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Tenttiajankohdat ilmoitetaan Moodlessa. Uusinta Examissa.
Suomi
Markkinointiin ja asiakkuuksiin liittyvät käsitteet käydään läpi myös englanniksi. Luentomateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
Moduulissa painotetaan vakuuttavan ja vastuuntuntoisen kieli- ja viestintätaidon merkitystä kotimaisessa ja kansainvälisessä toimintaympäristössä ja kansainvälisiä yhteyksiä solmittaessa.
19.08.2019 - 13.12.2019
Projektitehtävä tiimityönä: asiakaspolku ja asiakaskokemuksen kehittäminen
12.08.2019 - 23.08.2019
Aikataulu näkyy Moodlessa.
Aikaisemmin hankitun osaamisen opiskelija voi osoittaa näytöllä (erillinen näyttötentti Examissa)
Jenni Brisk
15 - 40
Projektitehtävä 50%
Tentti 50%
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
6.00 op
H-5