Lähiopetustoteutus, jossa siihen liittyvät luennot, tehtävät, projektityöskentely, itsenäinen työskentely sekä tentti.
Tenttikirja: Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki
Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro
Löytänä, J. & Kortesuo, K. 2011. Asiakaskokemus. Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Talentum. Helsinki
Moduulissa kuvataan asiakkaan ostopolku, analysoidaan asiakaskokemus valitun tuotteen/palvelun ostossa ja tunnistetaan esimerkkiyrityksen kehittämiskohteita asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Malmin toimipiste
Tentin ja uusintojen ajankohdat ilmoitetaan Moodlessa.
Suomi
Markkinointiin ja asiakkuuteen liittyvät käsitteet käydään läpi myös englanniksi. Luentomateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
Moduulissa painotetaan vakuuttavan ja vastuuntuntoisen kieli- ja viestintätaidon merkitystä kotimaisessa ja kansainvälisessä toimintaympäristössä ja kansainvälisiä yhteyksiä solmittaessa.
19.08.2019 - 11.10.2019
Vaiheittain etenevä projektitehtävä tiimityönä: asiakkaan ostopolku ja asiakaskokemuksen arviointi.
17.06.2019 - 23.08.2019
Aikataulu on esillä Moodlessa.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
AHOT tapahtuu näyttökokeessa, jonka tarkemmat ohjeet ja ennakkotehtävä löytyvät Moodlesta HELI16 -OPS -sivustolta (Avainsana sivustolle pääsyyn on näyttö).
Anne-Maija Selin
15 - 40
Projektitehtävä tiimityönä 50%
Tentti 50%
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5