•   KREA Henkilöbrändin rakentaminen COM003AS3A-3006 21.10.2024-13.12.2024  5   (CONTACT, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:

    - kuvata henkilöbrändin ja viestinnän merkityksen työelämässä menestymiselle
    - tunnistaa ja analysoida henkilöbrändäyksen viestinnällisiä keinoja ja soveltaa niitä oman ammatillisen henkilöbrändinsä rakentamisessa
    - arvioida omia ammatillisia vahvuuksiaan ja kehittymiskohteitaan
    - positioida itsensä suhteessa kilpaileviin henkilöbrändeihin
    - myydä ja tuoda esille omaa osaamistaan työnhaussa ja työelämässä
    - antaa, vastaanottaa ja hyödyntää palautetta.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Lähtötaso: Ammatillinen viestintä tai vastaavat tiedot. Opintojakso kuuluu tradenomitutkinnon markkinoinnin ja viestinnän suuntautumiseen.
    Sisältö
    - brändäyksen elementit asiantuntijan henkilöbrändin rakentamisen tukena
    - henkilöbrändin rakentamisen vaiheet
    - henkilöbrändäyksen viestinnälliset keinot ja kanavat
    - oman osaamisen sanoittaminen, viestiminen ja myyminen
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Arvosana 1 (min. 40 % tavoitteesta)

    Opiskelija osaa jonkin verran kuvata henkilöbrändin rakentamisen merkitystä osana ammatillista urakehitystä, tuntee henkilöbrändin rakentamisen vaiheet ja joitakin henkilöbrändin rakennusmenetelmiä. Opiskelija osaa tunnistaa joitakin ammatillisia vahvuuksiaan ja kehittymiskohteitaan ja suunnitella ja toteuttaa osittain niitä tukevia tavoitteita ja toimenpiteitä. Opiskelija osaa pääpiirteittäin kuvata, kuinka rakentaa omaa ammatillista verkostoaan. Hän kantaa vastuuta omasta kehittymisestään.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Arvosana 3 (min. 70 % tavoitteesta)

    Opiskelija osaa rakentaa henkilöbrändiä osana ammatillista urakehitystä, tuntee henkilöbrändin rakentamisen vaiheet ja osaa hyödyntää monipuolisesti henkilöbrändin rakennusmenetelmiä. Opiskelija tunnistaa monipuolisesti ammatillisia vahvuuksiaan ja kehittymiskohteitaan ja osaa suunnitella ja toteuttaa niitä tukevia tavoitteita ja toimenpiteitä kohderyhmälähtöisesti, osaa laajentaa ja hyödyntää omaa ammatillista verkostoaan ja kantaa vastuun omista tehtävistään sekä jakaa osaamistaan tiimissä.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Arvosana 5 (min. 90 % tavoitteesta)

    Opiskelija osaa rakentaa erottuvaa henkilöbrändiä, hallitsee henkilöbrändin rakentamisen vaiheet ja rakennusmenetelmät, tunnistaa ammatilliset vahvuutensa ja kehittymiskohteensa erinomaisesti ja osaa suunnitella ja toteuttaa niitä tukevia tavoitteita ja sisältöjä erottuvasti ja kohderyhmälähtöisesti. Opiskelija osaa laajentaa ja hyödyntää tehokkaasti omaa ammatillista verkostoaan oman henkilöbrändin rakentamiseen, kantaa vastuun omista tehtävistään kiitettävästi ja jakaa osaamistaan tiimissä ja yli tiimirajojen.
    Lisätiedot
    Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista verkkotyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin. Arvosana määräytyy tuotosten perusteella sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    21.10.2024 - 13.12.2024

    Ilmoittautumisaika

    03.06.2024 - 18.10.2024

    Ryhmä
    • CONTACT
    • BLENDED
    • TR3HEMAR1
    Opettaja

    Merike Koskinen, Tiina Leppäniemi

    Paikkoja

    15 - 30

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    3.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5