Lähiopetus
Tiimityöskentely
Projektin toteuttaminen liittyen markkinoinnin suunnitteluun
Itseopiskelu
Essential Guide to Marketing Planning.M.B.Wood,2017 tai uudempi. Pearson.
B2B markkinoinnin & myynnin pelikirja – Yritysjohdon opas myyntiin ja markkinointiin. J. Kurvinen,
J & M.Seppä. 2016
Artikkelit, tehtävät lähiopetuksessa.
Ylivoimainen asiakaskokemus. B.Gerdt & K. Korkiakoski.2016. Talentum (oheislukemista)
Start-up-School-yhteistyö Toimeksiannot ja yhteistyö yritysten kanssa
Pasilan toimipiste
Tentin suoritus lähitenttinä kurssin päättyessä.
Uusintamahdollisuus HH exam.
Suomi
Kurssin näkökulma on kansainvälinen
Esimerkit, caset globaaleja.
23.08.2021 - 15.10.2021
Ennakkotehtävä Tuntitehtävät Markkinointisuunnitelma yritykselle
14.06.2021 - 20.08.2021
Kurssin ajankohta: 1 periodi
Lähiopetus ja projektitunnit: torstaisin klo 10-13:45 ja perjantaisin klo 10-11:45
-
Tuija Koskimäki
15 - 40
PALVELUJEN MARKKINOINNIN SUUNNITTELU
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on perehdyttää osallistujat palvelujen markkinoinnin suunnittelun kokonaisuuteen. Moduulin suoritettuaan opiskelija ymmärtää palvelujen markkinoinnin suunnitteluprosessin sekä osaa suunnitella markkinointia soveltuvia keinoja ja työkaluja käyttäen. Opiskelija osaa ottaa suunnittelussa huomioon liiketaloudelliset kannattavuusnäkökohdat ja soveltuvat mittaustavat.
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Suositellaan, että Asiakasosaaja-moduuli on suoritettu.
Opintojakso on osa Markkinointi ja viestintä -suuntautumisen ja Palveluliiketoiminta ja asiakkuudet -suuntautumisen yhteistä runkomoduulia. Runkomoduulin osat ovat
Osa 1 Markkinoinnin ja viestinnän tutkimus 5 op
Osa 2 Palvelujen markkinoinnin suunnittelu 5 op
Osa 3 Krea Creative – Luova suunnittelutyö 5 op
Sisältö
Palvelujen markkinoinnin lähtötilanne analyysit
Palvelujen markkinoinnin strategiset valinnat
Markkinoinnin suunnitteluprosessi
Palvelujen markkinoinnin keinot ja painopisteet
Mittaaminen, analytiikka ja aikataulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5