Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena ja se suoritetaan oppimistehtäviä tekemällä, ei tenttiä.
Opintojaksolla järjestetään kaksi verkkotapaamista (Adobe Connect).
Williams, David S. 2014. Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy. John Wiley & Sons, New Jersey.
Oksanen, T. 2010. CRM ja muutoksen tuska. Asiakkuudet haltuun. Talentum. Helsinki.
Pasilan toimipiste
Opintojakso suoritetaan oppimistehtäviä tekemällä, ei tenttiä.
Suomi
18.01.2021 - 19.03.2021
- CRM johdanto; määritelmät ja keskeiset käsitteet - Data liiketoiminnassa - Web-analytiikka ja CRM - CRM ja liiketoimintaprosessit - Tutustuminen CRM-ohjelmistoon
04.01.2021 - 15.01.2021
3. tai 4. lukukausi, 1. periodi
Tuomo Ryynänen, Seppo Karisto
15 - 40
Oppimistehtävät 100 %
HETI Tietojenkäsittelyn koulutusohjelma
0.00 op
5.00 op
H-5