Opiskelija iosaa laatia markkinointisuunnitelman liikuntapalvelulle tai -tapahtumalle.
Opiskelija ymmärtää brändin rakentamisen merkityksen.
Opiskelija osaa hyödytää eri viestintäkanavia sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa suunnitella ja viedä käytäntöön markkinointisuunnitelman monipuolisesti eri kanavia hyödyntäen.
Opiskelija hyödyntää brändin rakentamisen elementtejä liikuntapalvelun tai -tapahtuman suunnittelussa ja markkinoinnissa.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa projektin sisäistä ja ulkoista viestintää eri kanavia hyödyntäen.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija vie markkinointisuunnitelman käytäntöön hyödyntäen monipuolisesti eri kanavia, tuottaa kohdennettua sisältöä sekä seuraa ja mittaa markkinoinnin vaikuttavuutta.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäämistä liikuntapalvelun tai -tapahtuman markkinoinnissa lisäarvoa tuottavalla tavalla.
Opiskelija tuottaa suunnitellusti ja tuloksellisesti kohdennettua sisältöä eri viestintäkanaviin.
Vastuuhenkilö
Teppo Rantala
Toimipiste
Vierumäen toimipiste
Opetuskieli
Suomi
Ajoitus
01.08.2021 - 17.12.2021
Ilmoittautumisaika
08.02.2021 - 21.02.2021
Ryhmä
LOT20
CONTACT
Opettaja
Jyrki Hämäläinen, Manu Kangaspunta
Paikkoja
20 - 25
Koulutus
LOT Degree Programme in Sports and Leisure Management