Opiskelija iosaa laatia markkinointisuunnitelman liikuntapalvelulle tai -tapahtumalle.
Opiskelija ymmärtää brändin rakentamisen merkityksen.
Opiskelija osaa hyödytää eri viestintäkanavia sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa suunnitella ja viedä käytäntöön markkinointisuunnitelman monipuolisesti eri kanavia hyödyntäen.
Opiskelija hyödyntää brändin rakentamisen elementtejä liikuntapalvelun tai -tapahtuman suunnittelussa ja markkinoinnissa.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa projektin sisäistä ja ulkoista viestintää eri kanavia hyödyntäen.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija vie markkinointisuunnitelman käytäntöön hyödyntäen monipuolisesti eri kanavia, tuottaa kohdennettua sisältöä sekä seuraa ja mittaa markkinoinnin vaikuttavuutta.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäämistä liikuntapalvelun tai -tapahtuman markkinoinnissa lisäarvoa tuottavalla tavalla.
Opiskelija tuottaa suunnitellusti ja tuloksellisesti kohdennettua sisältöä eri viestintäkanaviin.
Toimipiste
Vierumäen toimipiste
Opetuskieli
Suomi
Ajoitus
01.08.2020 - 31.05.2021
Ilmoittautumisaika
18.08.2020 - 30.09.2020
Ryhmä
LOT20MOMU
Opettaja
Erkki Häkkilä, Jyrki Hämäläinen, Sanna Vuorio, Teemu Lehmusto, Nea Kujala
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
LOT Degree Programme in Sports and Leisure Management