Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa toimia joustavasti hotelli-, ravintola- ja matkailualan vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutilanteissa espanjan kielellä
• ymmärtää ja osaa laatia liike-elämän viestejä
• hallitsee laajasti ammatillista sanastoa
• tuntee kielialueen kulttuuria
• hallitsee monipuolisesti kielen perusrakenteet
Sisältö
• Monipuolisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita
• Kirjallisten liike-elämän viestien harjoittelua
• Oman alan sanaston soveltamista
• Kulttuurierojen huomioimista viestinnässä
• Syvennetään kielen perusrakenteiden hallintaa esim. menneiden aikamuotojen osalta
Kurki, Katriina – Lindgren, Olli-Pekka - Miranda Cañales, Alberto - Rafols, Juan. 2015, Buenas Migas 2,: kpl 7-12. Otava.
Haagan toimipiste
Ilmoitetaan Moodlessa.
Suomi
Suositellaan suoritettavan ennen Erasmus-vaihtoon osallistumista espanjankielisessä maassa.
26.10.2020 - 18.12.2020
Ilmoitetaan Moodlessa.
15.06.2020 - 30.10.2020
Ilmoitetaan Moodlessa.
Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa osallistumalla lähiopetukseen suorittamalla siihen liittyvät tehtävät. Arviointitavat: Kirjallinen tentti ja pakkollinen tehtävä. Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Pedro Beltran
15 - 30
Opintojakso arvioidaan käyttäen asteikkoa kiitettävä (5), erittäin hyvä (4), hyvä (3), tyydyttävä (2), välttävä (1), hylätty (0). Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.
HOTRA Degree Programme in Hotel and Restaurant Management
0.00 op
0.00 op
H-5