Development of Sales Oriented Organisation SAL4HM002-3006 24.03.2025-16.05.2025 5 (MASALE, ...)+-
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Opintojaksolla ei ole edeltävyysehtoja.
Sisältö
- Myyntiorganisaation kehittäminen ja johtaminen
- Myyntiorganisaation motivoiminen
- Myynnin ja markkinoinnin integraatio
- Organisaatioiden rakenteet ja toimintamallit myynnin näkökulmasta
- Myynnin ja asiakaspolkujen prosessit organisaatiossa
- Myynnin strateginen kehittäminen
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tietää myynnin strategisen roolin ja osaa kuvata sen merkitystä myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa osin selittää niitä keskeisiä rakenteita ja tekijöitä, jotka edesauttavat myyntisuuntautuneen organisaation kehittämistä ja johtamista. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen keskeiset kohtaamispisteet ja prosessit organisaatiossa sekä keskeiset strategisen myynnin tekijät.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata myynnin strategista roolia ja sen merkitystä myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa selittää niitä keskeisiä rakenteita ja tekijöitä, jotka edesauttavat myyntisuuntautuneen organisaation kehittämistä ja johtamista. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen keskeiset kohtaamispisteet ja prosessit ja pystyy kehittämään niitä ja strategista myyntiä organisaatiossa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa hyvin määritellä myynnin strategisen roolin ja sen merkityksen myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Opiskelijalla on erinomaiset valmiudet myyntisuuntautuneen organisaation rakenteiden ja toimintojen arviointiin ja kehittämiseen. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen kohtaamispisteet ja prosessit organisaatiossa ja pystyy kehittämään sekä niitä että strategista myyntiä kokonaisvaltaisesti.
Vastuuhenkilö
Hanna Rajalahti
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskieli
Suomi
Ajoitus
24.03.2025 - 16.05.2025
Ryhmä
MASALE
EVENING
ONLINE
MASALF
Opettaja
Riku Hytönen
Paikkoja
31 - 60
Koulutus
LUJOM Degree Programme in Business Development and Leadership, PAKEM Degree Programme in Service Business Leadership and Development