Luennot, vierailuluennot, keskustelut, esitykset, casetehtävä, tentti, sertifikaatti.
Moodlessa olevasa luentomateriaalissa olevat lähteet. Opiskelijoita suositellaan etsimään lisäksi omaan caseen sopivaa kirjallisuutta ja muuta lähdemateriaalia.
Vierailuluento yrityksestä. Yritysmaailman caset oppimateriaalina.
Porvoon toimipiste
Moodle-tentti ti 10.6.2022 ja uusintatentti ke 18.5.2022. Muut sopimuksen mukaan.
Suomi
Kansainväliset caset ja oppimateriaali.
17.01.2022 - 20.05.2022
Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (ryhmätehtävä) (raportti ja esitys) Oppimistehtävä 2: Käsitetentti (yksilötehtävä) Oppimistehtävä 3: Hubspot –sertifikaatti (yksilötehtävä) Oppimistehtävä 4: Itse- ja vertaisarviointi + oman oppimisen arviointi e-lomakkeella
03.01.2022 - 14.01.2022
Aikataulu ti klo 10-11.30 ja ke klo 12.15-13.45
Viikko-ohjelma
Vk 3: Toteutussuunnitelman ja tehtävien esittely (ti: AS); Brändikeskustelu (ke: AK)
Vk 4: Brändianalyysin aloitus + ryhmäjako.(ti: AS); Hubspotin aloitus itsenäisesti (ei tunteja ke)
Vk 5: Hubspot jatkuu (ei tunteja ti); Brändianalyysi: markkinointiviestintä (ke: AK)
Vk 6: Brändiarkkityypit + tuntitehtävä (ti: AS); Brändianalyysi: persoonallisuus (ke: AK)
Vk 7: Brändin tarkoitus + tehtävä (ti: AS); Brändianalyysi: tarkoitus + välipalaute (ke: AK)
Vk 8: Intensiiviviikko (ei tunteja)
Vk 9: Hubspot itsenäisesti (ei tunteja ti); Brändin identiteetti (ke: AK);
Vk 10: Brändianalyysi: brändin identiteetti (ti: AS); Vierailuluento Zoomissa: Kirsikka Heinikoski, Sales & Marketing Manager, eCommerce & Marketing, Aurinkomatkat (ke: AK)
Vk 11: Bränditietoisuus ja sen mittaaminen (ti: AS) Brändianalyysi: tietoisuus + tuntitehtävä (ke: AK);
Vk 12: Intensiiviviikko (ei tunteja), muista Hubspot!
Vk 13: Brändiuskollisuus (ti: AS, ei tunteja ke)
Vk 14: Brändianalyysi: uskollisuus (ti: AS); Brändin vastuullinen viestintä (ke: AK)
Vk 15: Brändianalyysi: vastuullinen viestintä (ti: AS); Markkinoinnin tulevaisuus (ke: AK) Hubspot -sertifikaatin deadline (13.4.2022).
Vk 16: Tulevaisuuskeskustelu (ti: AS); Henkilöbrändäys (ke: AK)
Vk 17: Myynnin ja markkinoinnin analysointi ja seuranta (ti: AS); Myynnin ja markkinoinnin budjetointi (ke: AK);
Vk 18: Brändianalyysin esitykset (ti + ke: AS + AK); Itse- ja vertaisarviointi sekä brändianalyysiraportin palautus (6.5.2022).
Vk 19: Käsitetentti Moodlessa (10.5.2022).
Vk 20: Uusintatentti Moodlessa (18.5.2022). Opintojaksopalaute
Opinnollistaminen tai näyttö
Anu Seppänen, Annika Konttinen
15 - 40
Oppimistehtävä 1: Brändianalyysi (ryhmätehtävä) 70 % (raportti 50 % ja esitys 20 %)
Oppimistehtävä 2: Käsitetentti (yksilötehtävä) 30 %
Oppimistehtävä 3: Hubspot –sertifikaatti (yksilötehtävä) hyväksytty / hylätty (hylätty vähentää moduulin arvosanasta 1)
Oppimistehtävä 4: Itse- ja vertaisarviointi + oman oppimisen arviointi e-lomakkeella
Osallistuminen aktiviteetteihin sekä itse- ja vertaisarviointi vaikuttavat lopulliseen arvosanaan.
POMO Degree Programme in Tourism
5.00 op
0.00 op
H-5