•   Marketing Communication 1 SAL2RM205-3010 22.08.2022-16.12.2022  5   (RM3, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Moduulissa kehitetään seuraavia osaamisalueita: viestintä- ja argumentaatio-osaaminen, analyyttinen ajattelu, arvon luonti ja asiakaskokemuksen hallinta. Moduulin sisällöt toteutetaan lukukausiprojekteissa ja ne tukevat tapahtuma- tai myyntiprojektia.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Tämä moduuli on osa ammattiopintoja Porvoo Campuksen osaamisperusteisessa opetussuunnitelmassa.
    Sisältö
    • Asiakaskokemus
    • Markkinointiviestinnän muodot
    • Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteuttaminen
    • Sisältömarkkinointi
    • Juridiikka
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija osaa mainita muutamia markkinointiviestinnän peruskäsitteitä ja osaa osittain soveltaa niitä. Hän pystyy tunnistamaan kohderyhmän tarpeita ja markkinointiviestinnän tavoitteita vain muiden avustamana. Opiskelija tarvitsee apua projektiin liittyvien markkinointiviestinnän kanavien valinnassa ja markkinointiin liittyvän sisällön tuotannossa. Hän osaa heikosti arvioida markkinointiviestinnän tuloksia. Opiskelija suorittaa hänelle annettuja tehtäviä osana muuta ryhmää.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelijalla on melko hyvä käsitys markkinointiviestintään liittyvistä käsitteistä ja ilmiöistä. Hän pystyy tunnistamaan ja kuvailemaan kohderyhmän tarpeita ja markkinointiviestinnän tavoitteita jossain määrin. Opiskelija osaa valita projektiin soveltuvat markkinointiviestinnän kanavat ja ymmärtää markkinointiin liittyvän sisällöntuotannon perusperiaatteet. Hän osaa analysoida markkinointiviestinnän vaikutuksia soveltuvilla työkaluilla. Hän osallistuu melko aktiivisesti projektiryhmän toimintaan ja osaa toimia myös itsenäisesti prosessin eri vaiheissa.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelijalla on erittäin hyvä käsitys markkinointiviestintään liittyvistä käsitteistä ja ilmiöistä. Hän pystyy analysoimaan ja arvioimaan kohderyhmän tarpeita ja markkinointiviestinnän tavoitteita ammattimaisesti. Opiskelija osaa valita projektin kannalta tarkoituksenmukaisimmat markkinointiviestinnän kanavat ja tuottaa mielekästä ja kohderyhmälle merkityksellistä sisältöä niihin. Hän kykenee analysoimaan ja arvioimaan markkinointiviestinnän vaikutuksia soveltuvilla työkaluilla. Opiskelija osallistuu proaktiivisesti ryhmän työskentelyyn, osaa toimia itsenäisesti ja tarvittaessa hän tukee muuta ryhmää.
    Lisätiedot
    -

    Toimipiste

    Porvoon toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    22.08.2022 - 16.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    13.06.2022 - 19.08.2022

    Ryhmä
    • RM3
    • CONTACT
    Opettaja

    Anu Seppänen, Pia Vapaavuori

    Paikkoja

    15 - 50

    Koulutus

    POMO Degree Programme in Tourism

    T&K-osuus

    5.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5