Matkailupalvelut ja myynti 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2RM204-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.06.2022 - 19.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
22.08.2022 - 16.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
POMO Matkailun koulutusohjelma
Opettajat
Leena Törmälä
Ryhmät
RM4
Matkailun (POMO) 4. lukukausi
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL2RM204

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Yritysvierailut
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Oppimateriaalit

Opintojaksolla ja oppimistilanteissa osoitettu materiaali, mm.

aiheeseen liittyvät kirjat, artikkelit ja verkkomateriaali

Sosiaalisen median kanavat

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Yritysvierailut

Työelämäyhteydet

Yritysvierailut ja projekti

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)

a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä ja itsenäistä työskentelyä.

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Oppimistehtävät

Projektin tuotos
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely

Arviointitavat

Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija ymmärtää ja osaa yhdistää tärkeimpiä myynnin ja palvelun prosesseja. Opiskelija kykenee jossain määrin keräämään ja analysoimaan tietoa, jota tarvitaan yrityksen myynnin ja palvelun kehittämiseen. Hän osaa hyödyntää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä vain muiden avustamana. Opiskelija tarvitsee ohjausta ja tukea toiminnassaan.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata tärkeimmät myynnin ja palvelun kehittämisen metodit ja soveltaa niitä käytäntöön. Hän osaa yhdistää teoriaa käytännön kehittämistarpeisiin ja ymmärtää kokonaisuuden. Opiskelija kykenee keräämään ja analysoimaan tietoa, jota tarvitaan yrityksen myynnin ja palvelun kehittämiseen. Hän osaa jossain määrin hyödyntää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä omatoimisesti. Opiskelija kykenee itsenäiseen yhteistyöhön toimeksiantajayrityksen kanssa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa käyttää ja yhdistää erilaisia myynnin ja palvelun kehittämisen malleja ja luoda niiden avulla uusia ratkaisuja. Hän osoittaa toiminnassaan strategista ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoa. Hän on tietoinen vaihtoehtoisista ratkaisumalleista ja on perehtynyt alan teorioihin ja terminologiaan. Hän toimii itsenäisesti ja ammattimaisesti toimeksiantajayrityksen kanssa. Hän osoittaa kykenevänsä ymmärtämään asiakkaan ongelman, osaa analysoida sen, ja käyttää hyväkseen tutkimusta ratkaisun löytämiseksi.

Siirry alkuun