Matkailupalvelut ja myynti 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2RM204-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.06.2022 - 19.08.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 22.08.2022 - 16.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- POMO Matkailun koulutusohjelma
- Opettajat
- Leena Törmälä
- Ryhmät
-
RM4Matkailun (POMO) 4. lukukausi
-
CONTACTLähitoteutus
- Opintojakso
- SAL2RM204
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Yritysvierailut
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Oppimateriaalit
Opintojaksolla ja oppimistilanteissa osoitettu materiaali, mm.
aiheeseen liittyvät kirjat, artikkelit ja verkkomateriaali
Sosiaalisen median kanavat
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Yritysvierailut
Työelämäyhteydet
Yritysvierailut ja projekti
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä ja itsenäistä työskentelyä.
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Oppimistehtävät
Projektin tuotos
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Arviointitavat
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija ymmärtää ja osaa yhdistää tärkeimpiä myynnin ja palvelun prosesseja. Opiskelija kykenee jossain määrin keräämään ja analysoimaan tietoa, jota tarvitaan yrityksen myynnin ja palvelun kehittämiseen. Hän osaa hyödyntää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä vain muiden avustamana. Opiskelija tarvitsee ohjausta ja tukea toiminnassaan.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata tärkeimmät myynnin ja palvelun kehittämisen metodit ja soveltaa niitä käytäntöön. Hän osaa yhdistää teoriaa käytännön kehittämistarpeisiin ja ymmärtää kokonaisuuden. Opiskelija kykenee keräämään ja analysoimaan tietoa, jota tarvitaan yrityksen myynnin ja palvelun kehittämiseen. Hän osaa jossain määrin hyödyntää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä omatoimisesti. Opiskelija kykenee itsenäiseen yhteistyöhön toimeksiantajayrityksen kanssa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa käyttää ja yhdistää erilaisia myynnin ja palvelun kehittämisen malleja ja luoda niiden avulla uusia ratkaisuja. Hän osoittaa toiminnassaan strategista ajattelua ja ongelmanratkaisutaitoa. Hän on tietoinen vaihtoehtoisista ratkaisumalleista ja on perehtynyt alan teorioihin ja terminologiaan. Hän toimii itsenäisesti ja ammattimaisesti toimeksiantajayrityksen kanssa. Hän osoittaa kykenevänsä ymmärtämään asiakkaan ongelman, osaa analysoida sen, ja käyttää hyväkseen tutkimusta ratkaisun löytämiseksi.