Undersökningsbaserad inlärning
Projekt (planering, genomförande, utvärdering)
Arbete i grupp, självständigt och med handledning
När- och distansundervisning (föreläsningar, workshoppar, tutorialer)
Utvärdering av egen inlärning är obligatorisk. (not translated)
Materialen från lärarna
Läsecirklarmaterialen (not translated)
Projektet (not translated)
Porvoo Campus
Ingen tent (not translated)
Internationella källor och materialen (not translated)
17.01.2022 - 20.05.2022
1. Uppdragsgivaren presenteras (godkänd / underkänd) 2. Grafisk manual (70 % av Kundorientering 2) – 0-5 (individuell 50%, grupp 50%) 3. Tillämpning av grafisk manual (30 % av Kundorientering 2) – 0-5 (grupp) + själv- och kollegialutvärdering (höjande / sänkande) (not translated)
03.01.2022 - 14.01.2022
Period 3 ja 4 (not translated)
Opinnollistaminen tai näyttö (not translated)
Katri Heikkinen, Marina Karlqvist, Maria Vickholm, Susanne Nyholm
15 - 40
Grafisk manual 70 %
Tillämpning av grafisk manual 30 %
Själv- och kollegialutvärdering (samtliga GM uppgifter) (not translated)
VIMA Degree Programme in Sales and Visual Marketing
0.00 op
0.00 op
H-5