Opiskelija osaa luetella sähköisen liiketoiminnan peruskäsitteet ja -periaatteet ravintolayrityksen kontekstissa.
Opiskelija pystyy selittämään, sähköisen liiketoiminnan roolia ravintolayrityksessä, kuvaamaan erilaisia sähköisiä markkinointi- ja jakelukanavia sekä ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen verkossa.
Opiskelija pystyy suunnittelemaan ja luomaan ravintolayritykselle toimivaa sähköistä liiketoimintaa, valitsemaan ja käyttämään sopivia kanavia markkinoinnissa ja jakelussa sekä soveltamaan tietoturvakäytäntöjä sähköisen liiketoiminnan suojaamiseksi.
Opiskelija kykenee arvioimaan eri sähköisen liiketoiminnan strategioita ravintolayritykselle, analysoimaan verkkosivuston kävijädataa ja konversioprosentteja sekä tunnistamaan mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi verkossa.
Opiskelija pystyy arvioimaan kriittisesti sähköisen liiketoiminnan vaikutusta ravintolayrityksen kannattavuuteen ja kilpailukykyyn, vertailemaan eri teknologisia ratkaisuja ravintola-alalla ja ehdottamaan strategioita tulevaisuuden sähköisen liiketoiminnan trendien hyödyntämiseksi.