•   Basics of marketing and sales MAR1HR001-3018 17.01.2022-18.03.2022  5   (RH21SD, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa:

    - määritellä markkinoinnin ja myynnin prosessit sekä peruskäsitteet
    - kuvailla asiakaskeskeisyyden, brändin ja palvelulupauksen merkityksen organisaatiolle
    - kuvata myyntikohtaamisen eri vaiheet ja myydä omat ideansa muille
    - rakentaa asiakkuuksia myynnin ja markkinoinnin keinoilla eettisesti ja kestävä kehitys huomioiden
    Sisältö
    Sisältö

    - Markkinoinnin ja myynnin peruskäsitteet ja prosessit
    - Markkinoinnin kilpailukeinot 7P ja brändi
    - Asiakaslähtöisyys ja asiakaspolkujen ymmärtäminen
    - Henkilökohtainen myyntityö ja tavoitteellinen myyntikeskustelu
    - Asiakkuuksien rakentaminen myynnin ja markkinoinnin keinoin
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija osaa kuvata omassa roolissaan myyntiin ja markkinointiin liittyvät peruskäsitteet ja prosessit. Hän tunnistaa brändin ja asiakkuuksien merkityksen organisaatiolle.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija osaa hyödyntää brändiä ja palvelulupauksia asiakkuuksien määrittämisessä. Hän osaa esittää omat ideansa ja ratkaisunsa.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija osaa hyödyntää markkinointiprosessien tuntemustaan ja ideoida markkinointitoimenpiteitä. Hän osaa perustella ideansa ja ratkaisunsa vakuuttavasti asiakkaalle.
    Lisätiedot
    Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    17.01.2022 - 18.03.2022

    Ilmoittautumisaika

    03.01.2022 - 14.01.2022

    Ryhmä
    • RH21SD
    • CONTACT
    Opettaja

    Rilla Engblom

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutusohjelma

    HOTRA Degree Programme in Hotel and Restaurant Management

    Arviointitavat

    H-5