Vuorovaikutteiset luennot, pohdintatehtävät kontaktitunneilla ja muut erimuotoiset menetelmät vaihtelevasti.
Bergström & Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi. Painos mielellään 2021, ellei saatavilla niin myös 2015 käy.
Suositeltava teos myös: Kotler, Armstrong & Opresnik: Principles of Marketing. Painos 2018 tai uudempi.
Molempia teoksia löytyy kirjastostamme sekä painettuna että e-kirjana.
Opintojaksolla tehdään tehtävä pienryhmän valitsemalle kohdeyritykselle. Opintojaksolla hyödynnetään vierasluennoitsijoita elinkeinoelämästä.
Haagan toimipiste
Opintojakson viimeisellä viikolla.
Suomi
Opintojaksolla käytetään kansainvälisiä markkinoinnin esimerkkejä ja materiaaleja.
10.01.2022 - 20.05.2022
1) Markkinoinnin kilpailukeinot -raportti ryhmän valitsemalle kohdeyritykselle (ryhmätyö) 2) Tietoisku annetuista markkinoinnin aiheista TAI onnistunut myyntikohtaaminen -roolipeli (parityö) 3) Käsite- ja termitentti (yksilötyö)
03.01.2022 - 07.01.2022
Viisi lähiopetuspäivää aikavälillä 18.1. - 21.4.2022.
Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät taikka AHOT näytön muodossa.
Sonja Haaksluoto
15 - 40
Toteava diagnostinen arviointi; ohjaava ja oppimista edistävä formatiivinen arviointi; osaamista kuvaava summatiivinen arviointi; opiskelijoiden vertaisarviointi.
HOTRA Degree Programme in Hotel and Restaurant Management
3.00 op
1.00 op
H-5