Tässä Krea-toteutuksessa työstämme asiantuntijoiden henkilöbrändikonseptointia ja sisällöntuotantoa.
Esitietovaatimuksena Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojakson lisäksi joitakin markkinointiviestinnän suuntautumis- tai täydentävien asiantuntijaosaamisten opintoja kuten Strateginen brändin rakentaminen, Markkinointiviestinnän suunnittelu ja Graafisen suunnittelun perusteet ja työkalut.
Opintojakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista lähitapaamisiin.
Valmentajien jakamat tietoiskut ja muu materiaali.
Voit perehtyä konseptisuunnittelun teoriaan hankkimalla aiheesta ajankohtaista kirjallisuutta.
Kreassa työskennellään aina asiakasprojektin parissa. Lisäksi vierailemme luovan alan toimistoissa ja kurssilla on ammattilaisten asiantuntijaluentoja.
Pasilan toimipiste
Kreassa ei ole tenttiä.
Suomi
13.01.2025 - 16.05.2025
Asiakasprojekti ja Krean materiaalien suunnittelu sekä tuotanto.
02.01.2025 - 10.01.2025
Lähiopetus tiistaisin klo 8:30-13:45.
Jenni Brisk, Mia Roos
15 - 40
Osaamistavoitteet:
- erinomaiset valmiudet markkinoinnin ja viestinnän luovaan konsepti- ja sisältösuunnitteluun
- osaat suunnitella tiimissä asiakasyrityksen toimeksiannosta visuaalisen ja tarinallisen sisältömarkkinoinnin konseptin
- osaat tuottaa konseptin mukaista erottuvaa, houkuttelevaa ja hyödyllistä sisältöä
- osaat käyttää erilaisia graafisen suunnittelun ja kuvankäsittelyn ohjelmia
- osaat toimia yrittäjämäisesti asiakasprojekteissa ja osaat myydä omia ideoitasi
Näiden toteutumista arvioidaan Kreassa:
50 % projektin lopputulos (mitä saitte aikaan)
50 % työskentelyn suunnitelmallisuus (miten sen teitte)
Lisäksi arvosanaan vaikuttaa:
- Läsnäolo ja aktiivisuus tunnilla (krealaisuus edellyttää vahvaa, tavoitteellista
ja näkyvää sitoutumista lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn)
- Tiiminjäsenten henkilökohtainen arviointi ja tiimityön onnistuminen
- Yhteistyö tiimissä + yli tiimi- ja kurssirajojen
- Tehtävien palauttaminen aikataulussa ja hyvä valmistautuminen esityksiin
TRALI Business Administration
0.00 op
0.00 op
H-5