Online-toteutus. Tapaamme zoomissa neljä kertaa jakson aikana.
Opettajan luentomateriaalit Moodlessa.
Suositeltava kirjallisuus:
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero (2022): Digimarkkinointi
Rummukainen, Hakola & Hiila (2019): Sisältömarkkinoinnin työkalut
Halonen & Hakkarainen (2019) Vaikuttajamarkkinointi
Oppimistehtävät tehdään aidolle yritykselle. Vierasluennoitsijat työelämästä.
Pasilan toimipiste
Tentti ja uusintatentit pidetään jakson lopulla Moodlessa.
Suomi
Materiaalit ja esimerkit kattavat myös kansainväliset näkökulmat.
13.01.2025 - 14.03.2025
1: Sosiaalisen median sisältöstrategia (palautetaan osissa & esitykset) 2: Esimerkkisisällöt case-organisaatiolle 3: Tentti
02.01.2025 - 10.01.2025
Opintojakso kestää 8 viikkoa. Tapaamiset neljä kertaa jakson aikana zoomissa.
Osaamisen näyttö tai opinnollistaminen.
Sovitaan opettajan kanssa kahden viikon kuluessa opintojakson aloituksesta.
Maria Vickholm
15 - 60
Arviointiskaala
90 – 100 = 5
80 – 89 = 4
70 – 79 = 3
60 – 69 = 2
50 – 59 = 1
alle 50 pistettä hylätty
Läsnäoloa edellytetään lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään.
TRALI Business Administration
0.00 op
0.00 op
H-5