Lähiopetus aikataulun mukaan. Läsnäolovaatimukset Haaga-Helian käytännön mukaisesti. 50% läsnäolo vaaditaan läpäisyys. 25% poissaolo vaikuttaa arvosanaan.
Moodlessa oppimateriaali sekä luennot, ja tehtävät. Yksilötehtäviä sekä ryhmätehtäviä.
Opettajan materiaalit, Moodlen materiaalit.
Lisäksi erikseen ajantasainen kirjallisuus:
The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization.10/2023
ISBN 9781098102616
Toteutuksella on vahva yhteys työelämään. Useita käytännön esimerkkejä ja toteutuksella on mahdollista tehdä digisuunnitelma myös yritykselle, tai tutkia oman alan yritystä ainoastaan verkon välityksellä. Kaikki tehtävät ja esimerkit linkittyvät työelämään.
Pasilan toimipiste
Pakollinen monivalintatentti tehdään Moodlessa ohjeiden mukaan yksilötyönä.
Uusintamahdollisuudet Moodlessa ohjeiden mukaan.
Suomi
Toteutuksella käytetään myös kansainvälisiä materiaaleja.
18.08.2025 - 10.10.2025
Opintojaksoon liittyy monivalintatehtävä sekä erilaisia soveltavia tehtäviä seuraavasti: Esittelytehtävä - varmista paikkasi kurssilla 1) Tunneilla tehtävät tehtävät (max. 10 pistettä) 2) Dataohajutuvan digikampanjan suunnittelutehtävä (max. 10 pistettä) 3) Dataohjautuva markkinointi case-yrityksessä -tehtävä (max. 20 pistettä) 4) Koko kurssin materiaaliin liittyvä monivalintatehtävä (max. 50 pistettä) 5) Oman oppimisen analyysi (max. 10 pistettä)
02.06.2025 - 15.08.2025
Opintojakso toteutetaan 18.8. – 10.10.2025
Kaikki tehtävät tulee olla palautettuna 10.10.2025 mennessä.
Kurssin räätälöinti:
Kurssia on mahdollista räätälöidä omien tavoitteiden mukaan. Arvosanoihin 1-2 liittyvät tehtävät tehdään yksilötehtävinä. Arvosanoihin 3-5 liittyvät tehdään tehtäviä myös ryhmässä.
o Tehtävät 4 ja 5 tehdään yksilötyönä.
o Tehtävät 1-3 tehdään virtuaalisesti ryhmätyönä
Jussi Mertanen, Susanna Luoma
15 - 45
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin peruskäsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa ohjatusti löytää tarvittavaa tietoa ja ohjatusti analysoida dataa markkinoinnin lähtökohtana.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin työkalut ja niiden keräämän datan. Opiskelija löytää tarvittavaa tietoa ja analysoi sekä hyödyntää dataa markkinoinnin lähtökohtana. Opiskelija ymmärtää mittaamisen ja seurannan merkityksen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin ja sen erityispiirteet erinomaisesti. Opiskelija hallitsee olennaisen tiedon löytämisen ja osaa itsenäisesti analysoida sekä hyödyntää dataa markkinoinnissa. Hän osaa valita oikeat mittarit ja tehdä kehitysehdotuksia. Opiskelija osaa viestiä omat ratkaisunsa ammattimaisesti.
TRALI Business Administration
0.00 op
0.00 op
H-5