Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3177

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.05.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.08.2024 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
1 - 250
Koulutus
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
TRALI Tradenomi liiketalous
TRATI Tradenomi tietojenkäsittely
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
RESRU Ruokatuotannon johtaminen
LIIKO Liikunnanohjaaja
MEDIA Medianomi, journalismi
Opettajat
Susanna Luoma
Anu Seppänen
Ryhmät
DEMO
Näyttö
Opintojakso
MAR001HH1A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.

Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.

Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Tämä toteutus on vain näyttöjen tekemistä varten eikä sisällä opetusta.

Siirry alkuun