Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu restonomitutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Tällä toteutuksella opiskelu on pääosin itsenäistä kontaktikertojen välillä. Viisi kontaktikertaa Haagan kampuksella elo-marraskuun 2024 aikana, tällöin viedään opittua käytäntöön keskustellen ja harjoituksilla.
Kirja Yrityksen asiakasmarkkinointi (Bergström & Leppänen 2015 tai uudempi)
Hospitality-alan vieraat, lisäksi tehtävissä sovelletaan opittua valittuihin kohdeyrityksiin.
Haagan toimipiste
Ei aikaan ja paikkaan sidottua tenttiä.
Suomi
Opinnoissa hyödynnetään kansainvälisiä esimerkkejä.
19.08.2024 - 13.12.2024
1. Käsite- ja termitentti, yksilötehtävä 2. Käytäntöön soveltava ryhmätyö asiakasymmärryksestä ja markkinoinnin kilpailukeinoista 3. Tehtävä kestävän kehityksen ja kulttuurien merkityksestä markkinointiin liittyen
Kontaktikerrat Haagan kampuksella:
Sonja Haaksluoto
20 - 60
RESTO Hospitality and Tourism Management
0.00 op
0.00 op
H-5