Totetus Tampereella Varalan sivupisteessä syyslukukauden 2024 viiden lähijakson ja etäjaksojen aikana. Toteutuksessa hyödynnetään tiimityöskentelyä. Opiskelijatiimien työskentelyssä käytetään Teams-ympäristöä ja moodlea. Etäjaksojen tapaamiset Teamsin kautta. Opintojakso toteutetaan kolmen opintojakson integroituna kokonaisuutena, jossa opiskelijatiimi osallistuu valitsemansa sidosryhmän tapahtuman tuottamiseen.
Kokonaisuuteen integroidut opintojaksot ovat: Tapahtumajärjestäminen, 5op, Tiimitoiminta ja projektiosaaminen, 5op sekä Asiakasymmärrys ja markkinointi 5op.
Sanna Vuorio
Opintojakson tenttikirja on Bergström - Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos 2015 tai uudempi). Tenttialue käsittää kirjan luvut 1., 3., 4., 5. ja 6. (5.5 Myyntityö -luvusta ei ole tenttikysymyksiä).
Integroidun opintokokonaisuuden aikana opiskelijatiimit hankkivat tapahtumakumppanin, jonka tapahtumaan he pestautuvat vapaaehtoisiksi tapahtuman järjestäjiksi. Kumppani voi olla urheiluseura, lajiliitto, yhdistys, alan yritys, julkinen yhteisö tai muu liikunnan ja urheilun tapahtumanjärjestäjä. Tapahtumakumppanin asiakasryhmää käytetään kohderyhmänä opintojakson asiakasymmärykseen liittyvässä tehtävässä.
Tampere
Markkinoinnin tentti, ajankohta sovitaan opintokokonaisuuden alkaessa.
Suomi
19.08.2024 - 13.12.2024
Tentti, asiakasymmärys -tehtävä sekä markkinoinnin tehtävä.
19.08.2024 - 22.08.2024
Ahot Haaga-Helian näyttömoodlessa Asiakasymmärrys ja Markkinointi
Erkki Häkkilä
31 - 60
Opintojakso arvioidaan numeerisesti 1-5.
Lisätietoja:
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
LIIKO Bachelor of Sport Studies
0.00 op
2.00 op
H-5