Vuorovaikutteiset luennot, pienryhmä-, pari- ja yksilötyöskentelyä. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu liiketalous-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään esimerkkejä alan yrityksistä.
Pasilan toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on Examissa tai luokassa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
19.08.2024 - 11.10.2024
Kaksi ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
12.08.2024 - 16.08.2024
Lähitapaaminen keskiviikkoisin klo 11.00 - 16.30
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Mia-Maria Salmi
15 - 45
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRALI Business Administration
0.00 op
0.00 op
H-5