Totetus Tampereella Varalan sivupisteessä syyslukukauden 2023 viiden lähijakson ja etäjaksojen aikana. Toteutuksessa hyödynnetään tiimityöskentelyä. Opiskelijatiimien työskentelyssä käytetään Teams-ympäristöä ja moodlea. Etäjaksojen tapaamiset Teamsin kautta. Opintojakso toteutetaan kolmen opintojakson integroituna kokonaisuutena, jossa opiskelijatiimi osallistuu valitsemansa sidosryhmän tapahtuman tuottamiseen.
Kokonaisuuteen integroidut opintojaksot ovat: Tapahtumajärjestäminen, 5op, Tiimitoiminta ja projektiosaaminen, 5op sekä Asiakasymmärrys ja markkinointi 5op.
Sanna Vuorio
Opintojakson tenttikirja on Bergström - Leppänen: Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos 2015 tai uudempi). Tenttialue käsittää kirjan luvut 1., 3., 4., 5. ja 6. (5.5 Myyntityö -luvusta ei ole tenttikysymyksiä).
Integroidun opintokokonaisuuden aikana opiskelijatiimit hankkivat tapahtumakumppanin, jonka tapahtumaan he pestautuvat vapaaehtoisiksi tapahtuman järjestäjiksi. Kumppani voi olla urheiluseura, lajiliitto, yhdistys, alan yritys, julkinen yhteisö tai muu liikunnan ja urheilun tapahtumanjärjestäjä. Tapahtumakumppanin asiakasryhmää käytetään kohderyhmänä opintojakson asiakasymmärykseen liittyvässä tehtävässä.
Tampere
Markkinoinnin tentti alustavasti ti 21.11. klo 8.30-10.00 (etäjakson tapaamisen yhteydessä, Teams/Moodle)
Suomi
21.08.2023 - 15.12.2023
Tentti, asiakasymmärys -tehtävä sekä markkinoinnin tehtävä.
21.08.2023 - 24.08.2023
Erkki Häkkilä
31 - 50
Opintojakso arvioidaan numeerisesti
LIIKO Bachelor of Sport Studies
0.00 op
2.00 op
H-5