Lähiopetus.
HUOM: esitietovaatimuksena Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojakso tai vastaava osaaminen
Aaker, D. A. (2010).Building strong brands. Pocket Books/Simon & Schuster.
Keller, K. & Swaminathan. (2020). Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity. Pearson. Harlow, UK.
Ruokolainen, P. (2020) Brändikirja. Kauppakamari.
Opettajan jakama materiaali.
Timityön puitteissa tutustutaan Suomen markkinalla toimivaan brändiin ja mahdollisuuksien mukaan vieraillaan yrityksessä.
Pasilan toimipiste
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Suomi
Kurssilla läpikäydään esimerkkejä kansainvälisistä brändeistä.
21.10.2024 - 13.12.2024
2 yksilötehtävää, 40 % arvosanasta. Tiimityö, raportti ja esitys, 60 % arvosanasta. Arvosanaan vaikuttaa aktiivinen läsnäolo tunneilla.
03.06.2024 - 18.10.2024
Viikottainen lähiopetus ja tämän lisäksi lukujärjestykseen varattu aikaa tiimille projektin edistämiseen.
Jenni Brisk
15 - 50
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija hallitsee brändistrategian käsitteet sekä prosessit. Hän osaa arvioida ja soveltaa bränditeoriaa sekä erilaisia brändäyksen viitekehyksiä liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseksi. Opiskelija osaa rakentaa asiakaslähtöisen brändistrategian ja sen avulla lisäarvoa asiakkaalle, vastuullisuus, kestävä kehitys ja eettisyys huomioiden. Hän osaa analysoida brändejä ja arvioida brändistrategian toteutumista markkinoinnissa. Hänellä on taito viestiä ratkaisunsa ammattimaisesti.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata brändistrategian keskeiset käsitteet sekä?prosessit. Hän ymmärtää sen roolin organisaatiolle ja yhteyden liiketoiminnan tavoitteisiin. Hän osaa soveltaa teoriaa käytäntöön ja suunnitella brändimarkkinoinnin ratkaisuja, joissa huomioidaan vastuullisuus.
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee brändistrategiaan liittyvät peruskäsitteet. Hän osaa nimetä joitain brändistrategian tavoitteita ja ymmärtää brändäyksen roolin yrityksen kilpailukeinona.
TRALI Business Administration
0.00 op
0.00 op
H-5