•   Developing Hospitality Industry Competencies HOT2RH008-3013 28.03.2022-20.05.2022  9   (RH21SB, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija
    • osaa tunnistaa ja arvioida erilaisia liikeideoita ja konsepteja
    • tuntee alan operatiiviset tunnusluvut ja ymmärtää niiden merkityksen
    • ymmärtää asiakaskeskeisyyden ja myynti-ja palveluprosessien merkityksen toiminnassa
    • osaa analysoida asiakkaan ostokäyttäytymistä ja myydä majoitusliikkeen palveluja aktiivisesti ja tavoitteellisesti
    • hallitsee gastronomian perusteet
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Suositellaan suoritettavaksi moduulin Majoitus- ja ravintola-alan liiketoimintaympäristö jälkeen.
    Sisältö
    • Majoitusliikkeen ja ravintolan liikeideat ja konseptit
    • Tunnusluvut ja laskelmat
    • Asiakasymmärrys, asiakaspalveluprosessit ja asiakkaan palvelupolku
    • Aktiivinen ja tavoitteellinen myynti
    • Gastronomian perusteet
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija tunnistaa ja nimeää erilaisia liikeideoita ja konsepteja ja niihin liittyviä kannattavuuden tunnuslukuja.
    Opiskelija tunnistaa liikeideoiden mukaiset myynti- ja asiakaspalveluprosessit yksikkötasolla.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija osaa vertailla erilaisia liikeideoita ja konsepteja ja tulkita niihin liittyviä tunnuslukuja.
    Opiskelija osaa kuvata tunnuslukujen, asiakaspalvelun ja tuotteiden muodostamaa liiketaloudellista kokonaisuutta yksikkötasolla.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelijaa osaa kuvata ja arvioida erilaisia liikeideoita ja konsepteja ja tulkita niihin liittyviä tunnuslukuja.
    Opiskelija osaa tarkastella kriittisesti tunnuslukujen, asiakaspalvelun ja tuotteiden muodostamaa liiketaloudellista kokonaisuutta yksikkötasolla.
    Lisätiedot
    Työelämäyhteydet
    Opintojaksolla vertaillaan ja analysoidaan alalla toimivien yritysten liikeideoita ja asiakaspalveluprosesseja projektityönä.

    Kansainvälisyys
    Erilaisia liikeideoita, konsepteja ja asiakkaita tarkastellaan myös kansainvälisesti toimivan yrityksen näkökulmasta.

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    28.03.2022 - 20.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    03.01.2022 - 25.03.2022

    Ryhmä
    • RH21SB
    • CONTACT
    Opettaja

    Sami Rekola, Jaana Laaksonen, Nina Niemi

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutusohjelma

    HOTRA Degree Programme in Hotel and Restaurant Management

    Arviointitavat

    H-5