• Kontaktitunnit kampuksella
• Osoitetut tuntiharjoitteet
• Itsenäinen opiskelu
• Tiimityöskentely
• Yksilö- ja tiimitehtävät
• Tentti
Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1
Fischer, M. & Vainio, S. (2015). Potkua palvelubisnekseen: Asiakaskokemus luodaan yhdessä (2. p.). Helsinki: Talentum Pro.
Saatavana myös e-kirjana https://www.ellibslibrary.com/book/978-952-14-2132-7
Opintojaksolla jaettu muu materiaali.
Opintojakson materiaalit ja tehtävät painottuvat vahvasti elinkeinoon.
Haagan toimipiste
Opintojaksoon sisältyy osasuorituksena tentti, joka ajoittuu lukujärjestyksen mukaiseen lähiopetukseen. Tarkempi ajankohta uusintapäivineen ilmoitetaan lukukauden alussa.
Suomi
Toimialan trendejä, liikeideoita, konsepteja ja asiakassegmenttejä tarkastellaan myös kv-näkökulmasta.
18.08.2025 - 10.10.2025
Opintojaksolla ilmoitettavat yksilötehtävät ja tiimiharjoitteet.
02.06.2025 - 15.08.2025
Lukujärjestyksen mukaiset lähitunnit, opintojakso kokonaisuudessaan yhden lukukauden puitteissa.
Opintojakson lähiopetustunnit teemoineen julkaistaan lukukauden alussa Moodlessa.
Toteutusvaihtoehtoina
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, tiimityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä tentti
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Jaana Laaksonen
15 - 40
Arviointi muodostuu yksilö- ja tiimitehtävistä (70%) sekä tentistä (30%).
RESTO Hospitality and Tourism Management
0.00 op
2.50 op
H-5