•   Developing Customer and Employee Experience HOS008AS2A-3006 13.01.2025-16.05.2025  5   (REB2HA1, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut opiskelija osaa hahmottaa palvelukokemuksen kehittämisen merkityksen liiketoiminnassa. Osaa analysoida asiakkaan polkua ja sen eri osa-alueita. Tunnistaa erilaisia asiakkuuksia majoitus- ja ravintolapalveluiden käyttäjinä. Osaa soveltaa tutkimustietoa, sekä asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen kehittämisen teorioita. Osaa ohjata, tuotteistaa ja kaupallistaa palveluelämyksiä ja -prosesseja.
    Sisältö
    Majoitus- ja ravintola-asiakkaan profiilin ja asiakaspolun vaiheiden tunnistaminen. Asiakaskokemuksen sekä henkilöstökokemuksen tutkimustiedon analysointi ja teorioihin tutustuminen. Palveluelämyksen tuotteistaminen, tarinallistaminen ja kaupallistaminen palvelupolkua hyödyntäen.
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Tunnistaa majoitus- ja ravintola-asiakkaan profiilin sekä asiakaspolun vaiheet. Ymmärtää asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen tutkimustiedon ja teorioiden merkityksen. Tunnistaa mahdollisuuksia miten palveluelämyksiä tuotteistetaan, tarinallistetaan ja kaupallistetaan palvelupolkua hyödyntäen.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Ymmärtää majoitus- ja ravintola-asiakkaan profiilin sekä asiakaspolun vaiheet. Osaa osittain hyödyntää asiakaskokemukseen ja henkilöstökokemukseen liittyvää tutkimustietoa ja teorioita käytännön ratkaisuissa. Osaa osittain tuotteistaa, tarinallistaa ja kaupallistaa palveluelämystä palvelupolkua hyödyntäen.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Ymmärtää majoitus- ja ravintola-asiakkaan profiilin sekä osaa kehittää asiakaspolun vaiheita. Osaa hyödyntää ja analysoida asiakaskokemukseen ja henkilöstökokemukseen liittyvää tutkimustietoa ja teorioita käytännön ratkaisuissa. Osaa tuotteistaa, tarinallistaa ja kaupallistaa palveluelämystä palvelupolkua hyödyntäen.

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    13.01.2025 - 16.05.2025

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2025 - 10.01.2025

    Ryhmä
    • REB2HA1
    • CONTACT
    • BLENDED
    • REB1HA3
    Opettaja

    Jaana Laaksonen, Sirpa Turunen

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    RESTO Hospitality and Tourism Management

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5