•   Digital Marketing Technologies COM4HM003-3003 27.03.2023-19.05.2023  5   (EVENING, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa hyödyntää markkinointiteknologioita yrityksen markkinoinnin ja viestinnän prosessien tehostamiseen asiakaspolun eri vaiheissa asiakastyytyväisyyden parantamiseen ja myynnin tehostamiseen.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opintojaksolla ei ole edeltävyysehtoja. Kurssilla on pakollinen motivaatiotetehtävä/tentti, joka julkaistaan ensimmäisellä tapaamiskerralla. Sen hyväksytty suorittaminen on edellytys kurssille osallistumiselle.
    Sisältö
    - Mainonnan, sisältömarkkinoinnin, sosiaalisen vuorovaikutuksen sekä myynnin markkinointiteknologiaratkaisut
    - Digitaalinen asiakaspolku
    - Hakukoneoptimointi
    - Tavoitteiden asettaminen markkinointiteknologian hyödyntämiselle
    - Teknologiaratkaisujen valinta ja käyttö
    - Markkinointiteknologian hyödyt ja tulokset
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija tunnistaa asiakaspolun eri vaiheet ja niihin liittyvät markkinoinnin teknologisten ratkaisujen tavoitteet ja käytön periaatteet. Opiskelija tuntee markkinointiteknologian keskeiset kategoriat ja ymmärtää niiden hyödyt liiketoiminnassa. Opiskelija osaa itsenäisesti etsiä tietoa markkinointiteknologiasta päätöksenteon tueksi teknologioiden valintaan, tavoitteisiin ja soveltamiseen liittyen. Opiskelija osaa tuottaa asiakaslähtöisesti sisältöä erilaisiin digitaalisiin kanaviin ja analysoida tekemiään ratkaisuja.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Edellisen lisäksi opiskelija pystyy osoittamaan kykynsä edetä itseohjautuvasti yksilöimiään oppimistavoitteita kohti. Hän osaa arvioida markkinoinnin teknologisten ratkaisujen tavoitteita ja hyödyntämistä strategisessa päätöksenteossa erilaisissa liiketoimintaympäristöissä ja markkinatilanteissa. Brändi-, asiakas- ja markkinaymmärryksen perusteella opiskelija osaa suunnitella strategiset ja operatiiviset tavoitteet erilaisten markkinointiteknologioiden käytölle sekä perustella niiden liiketoiminnalliset hyödyt. Hän osaa tuottaa erilaisia sisältöjä digitaalisin kanaviin tavoitteellisesti ja analytiikkaa hyödyntäen. Hän osaa asettaa laadullisia ja määrällisiä mitata ja optimoida markkinointiteknologian käyttöä kasvattaakseen myyntiä ja asiakastyytyväisyyttä.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Edellisten lisäksi opiskelija osaa kriittisesti arvioida ja innovoida lisäarvoa tuottavia ratkaisuja ja menetelmiä kehittäessään markkinointiteknologian käyttöä erilaisissa liiketoimintaympäristöissä ja markkinatilanteissa. Hän osaa toteuttaa ja kehittää markkinointiteknologiaan liittyviä prosesseja ja ratkaisuja itsenäisesti ja tuloksellisesti. Hän osaa käynnistää ja organisoida yhteistyötä organisaation eri toimintojen kanssa sekä priorisoida toimintaa. Opiskelija osaa proaktiivisesti etsiä ja analysoida liiketoiminnan kannalta kriittistä informaatiota parantaakseen asiakasymmärrystä, kehittääkseen sisältöjen vaikuttavuutta, tehostaakseen yrityksen prosesseja sekä parantaakseen myyntiä ja asiakastyytyväisyyttä. Opiskelija osoittaa erinomaista sitoutumista kurssin suorittamiseen ja noudattaa annettuja aikatauluja.
    Lisätiedot
    Kurssi korvaa edeltävän opetussuunnitelman kurssit
    COM4LJ012 Current Trends: Integrated Marketing Communication
    JAT8LU005 Yritysviestinnän uudet ympäristöt

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    27.03.2023 - 19.05.2023

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2023 - 24.03.2023

    Ryhmä
    • EVENING
    • MACOMF
    • ONLINE
    Opettaja

    Ville Virtanen

    Paikkoja

    31 - 60

    Koulutus

    LUJOM Degree Programme in Business Development and Leadership, LITEM Degree Programme in Business Technologies, PAKEM Degree Programme in Service Business Leadership and Development

    Virtuaaliosuus

    5 op

    Arviointiasteikko

    H-5