Osallistuminen lähiopetukseen
Opettajan työpajoissa jakamat esitysmateriaalit ja muu kirjallinen materiaali tulevat Moodleen.
Opetusillat / työpajat Pasilassa ja/tai verkossa lukkarikoneen mukaan.
Kurssi on luonteeltaan hyvin interaktiivinen ja työpajat lukkariin merkittyinä aikoina noudattavat yhteisöllisen oppimisen pedagogiikka
a) Johdatus teemaan
b ) Ryhmäharjoitus teemaan liittyen
c) Palautetta ja pohdintaa
Huomaa, että opiskelijoiden on opetuskertojen lisäksi varattava aikaa yksilö-/ryhmäopintoihin viikoittain, koska tällä 5 opintopisteen kurssilla on vain noin 20 tuntia "opetusta". Arvosanasta ryhmätyön osuus on 30 % ja loppu määräytyy henkilökohtaisten suoritusten perusteella.
Hanna Rajalahti
Kotler P, Pfoertsch W and Sponholz, U. 2021. H2H Marketing - The Genesis of Human-To-Human Marketing. Saatavissa e-kirjana Finnassa.
+ opettajan Moodlessa jakama ja opiskelijoiden itsenäisesti hakema materiaali
Oppimateriaalit julkaistaan toteuttamissuunnitelmassa / Moodlessa
Kurssilla analysoidaan ajankohtaisia työelämän tapauksia ja esimerkkejä. Mahdollisesti vierailija.
Pasilan toimipiste
Ilmoitetaan kurssin aloituskerralla.
Suomi
Opetusmateriaali on suurelta osin kansainvälistä (ja osin englanniksi).
13.01.2025 - 14.03.2025
Tarkemmat tehtävänkuvaukset käydään läpi kurssin aloituskerralla.
02.01.2025 - 10.01.2025
Lukkarin mukaan
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Toteutuksen vastuuopettaja tiedottaa tarkemmin AHOTin soveltamisesta kurssin aloituksessa.
Tutustu myös AHOT-ohjeisiin https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Huomioi, että work and study -mallia ei lähtökohtaisesti sovelleta master-opiskeliuun.
Eeva Puhakainen
31 - 50
Arviointikriteerit - arvosana 1
Opiskelija osaa osin kuvata H2H-viestinnän ja -markkinoinnin käsitteitä. Hän tunnistaa joitakin aiheeseen liittyviä teoreettisia lähtökohtia. Opiskelija osaa jonkin verran soveltaa H2H-lähestymistapaa käytännönläheisissä viestintä- ja markkinointiratkaisuissaan.
Arviointikriteerit - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata H2H-viestinnän ja -markkinoinnin peruskäsitteet Hän tuntee keskeisimmät aiheeseen liittyvät teoreettiset lähtökohdat. Opiskelija osaa analysoida ja soveltaa H2H-lähestymistapaa sidosryhmälähtöisissä viestintä- ja markkinointiratkaisuissa.
Arviointikriteerit - arvosana 5
Opiskelija on sisäistänyt erittäin hyvin H2H-viestinnän ja -markkinoinnin keskeiset käsitteet ja teoreettiset lähtökohdat.
Opiskelija osaa analysoida, perustella ja soveltaa H2H-lähestymistapaa sidosryhmälähtöisissä viestintä- ja markkinointiratkaisuissa.
Opiskelija osaa eritellä H2H-viestinnän ja -markkinoinnin tarjoamia mahdollisuuksia strategisen markkinointiviestinnän tukena.
Opiskelija osoittaa erinomaista sitoutumista kurssin suorittamiseen ja aikatauluhin.
LUJOM Degree Programme in Business Development and Leadership, LITEM Degree Programme in Business Technologies, PAKEM Degree Programme in Service Business Leadership and Development
0.00 op
0.00 op
H-5