Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija
• Osaa toimia omassa roolissaan organisaation brändi- ja palvelulupausten mukaisesti
• Tuntee myynnin ja markkinoinnin roolit ja yhteiset vastuut osana erilaisten organisaatioiden tuloksellisuutta
• Osaa suunnitella myynnille ja markkinoinnille yhteisiä tavoitteita ja toimenpiteitä
• Osaa kuvata asiakaspolkuja ja eritellä asiakkaiden tarpeita eri kanavissa
• Osaa kuvata myyntiprosessin eri vaiheet ja myydä omat ideansa muille
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Osaa kertoa oman organisaationsa brändi- ja palvelulupauksen. Osaa nimetä omassa roolissaan myyntiin ja markkinointiin liittyviä tavoitteita. Tunnistaa asiakaspolkuja ja myynnin eri vaiheita.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Osaa suunnitella myynnin ja markkinoinnin yhteisiä tavoitteita osana yrityksen tuloksellisuutta. Osaa kuvata asiakaspolkuja ja myyntiprosessin. Osaa analysoida organisaationsa brändi- ja palvelulupauksen vaikutuksia omaan rooliinsa. Osaa esitellä omat ideansa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Osaa toimia ja viestiä organisaation brändi- ja palvelulupauksen mukaisesti omassa roolissaan. Osaa hyödyntää asiakaspolkujen ja myyntiprosessin tuntemustaan myynnin tukena ja perustella asiakkaalle tarjoamansa ratkaisut.