Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus, 5 op - YHT1PI002
Opintojakson kieli
-
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija
• Osaa kerätä asiakasymmärrystä tukevaa tietoa eri lähteistä ja kanavista
• Tunnistaa asiakkaiden tarpeita
• Osaa tuottaa ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin
• Osaa toimia palveluhenkisesti ja asiakaslähtöisesti omassa roolissaan
• Osaa tunnistaa asiakaskokemuksen kehittämiskohteita
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Osaa etsiä lähteitä ja kanavia, joista asiakkaisiin liittyvää tietoa on saatavilla. Osaa nimetä keskeiset asiakaskohtaamisen tavoitteet. Tunnistaa omassa roolissaan keskeiset sisäiset ja ulkoiset asiakkaansa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Osaa kuvata asiakastarpeita asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi. Osaa nimetä ratkaisuja asiakastarpeisiin. Tunnistaa oman roolinsa asiakaskohtaamiset.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Osaa analysoida asiakastarpeita ja asiakaskokemuksia. Osaa tuottaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa edistäviä ratkaisuja. Osaa toimia palveluhenkisesti ja asiakaslähtöisesti ulkoisissa ja sisäisissä asiakaskohtaamisissa.