Markkinointi, viestintä ja brändääminen, 5 op - VAL4SL008CB
Opintojakson kieli
Suomi
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija osaa laatia markkinointisuunnitelman liikuntapalvelulle tai -tapahtumalle.
Opiskelija ymmärtää brändin rakentamisen merkityksen.
Opiskelija osaa hyödyntää eri viestintäkanavia sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä.
Opiskelija on omaksunut jonkin verran eri toimintaympäristöjen erityissanastoa. Suullisen ja kirjallisen ilmaisun sanavarasto on kokonaisuudessaan suppeahko ja rakenteissa on englannille epätyypillisiä piirteitä.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa suunnitella ja viedä käytäntöön markkinointisuunnitelman monipuolisesti eri kanavia hyödyntäen.
Opiskelija hyödyntää brändin rakentamisen elementtejä liikuntapalvelun tai -tapahtuman suunnittelussa ja markkinoinnissa?
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa projektin sisäistä ja ulkoista viestintää eri kanavia hyödyntäen.
Opiskelija on omaksunut kohtalaisen laajasti eri toimintaympäristöjen erityissanastoa. Suullisen ja kirjallisen ilmaisun sanavarasto on kokonaisuudessaan hyvä ja rakenteet ovat enimmäkseen englannille tyypillisiä.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija vie markkinointisuunnitelman käytäntöön hyödyntäen monipuolisesti eri kanavia, tuottaa kohdennettua sisältöä sekä seuraa ja mittaa markkinoinnin vaikuttavuutta.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa brändäämistä liikuntapalvelun tai -tapahtuman markkinoinnissa lisäarvoa tuottavalla tavalla?
Opiskelija tuottaa suunnitellusti ja tuloksellisesti kohdennettua sisältöä eri viestintäkanaviin.
Opiskelija on omaksunut laajasti eri toimintaympäristöjen erityissanastoa. Suullisen ja kirjallisen ilmaisun sanavarasto on kokonaisuudessaan erittäin hyvä ja rakenteet ovat englannille tyypillisiä