Kurssin suoritettuaan opiskelija
• osaa suunnitella ja järjestää tuloksellisen yritystapahtuman.
• osaa arvioida tilaisuuden riskit ja mahdollisuudet.
• tunnistaa yritystapahtuman osana yrityksen tavoitteellista ja mitattavaa viestintää ja liiketoimintaa.
Sisältö
Kurssilla käsitellään tapahtumanjärjestämistä ja yritystilaisuuksia muutoksenteon välineinä osana yrityksen liiketoimintaa ja markkinointikeinoja.
1. Johdatus tapahtumamarkkinointiin ja yritystilaisuuksiin
2. Tapahtuman strateginen suunnittelu
3. Tapahtuman operatiivinen suunnittelu
4. Tapahtuman käytännönjärjestelyt
5. Tapahtumassa - nyt mennään!
6. Tapahtuman jälkitoimenpiteet ja markkinointi
Intro
Haluatko taittaa tuloksellisen yritystapahtuman suunnittelun ja toteutuksen haasteet? "Tuloksellisuutta tapahtumiin" -kurssi tarjoaa sinulle kattavat taidot suunnitella, järjestää ja arvioida menestyksekkäitä tapahtumia, jotka tukevat yrityksesi liiketoimintaa ja viestintätavoitteita. Kurssin avulla opit tunnistamaan ja hyödyntämään tilaisuuksien potentiaalin ja riskit, sekä näkemään tapahtumat strategisina, tavoitteellisina ja mitattavina osina organisaatiosi toimintaa.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.