Ymmärtää yksilön toimintaa ryhmissä ja palveluyrityksissä
Osaa toimia tavoitteellisesti ja vastuullisesti erilaisissa työyhteisöissä ja asiakkaiden kanssa
Arvostaa moninaisuutta ja erilaista ajattelua
Sisältö
Yksilö moninaisen työyhteisön jäsenenä
Organisaatiokäyttäytymisen perusteet
Työyhteisökokemus ja asiakaskokemus
Intro
Jokainen meistä työskentelee tai toimii elämänsä aikana useissa erilaisissa yhteisöissä. Tällä kurssilla opit miten ihmiset toimivat organisatioissa ja mitkä asiat vaikuttavat siihen. Opit myös, mitä tarkoitetaan työyhteisökokemuksella ja miten voit toimia parhaalla mahdollisella tavalla erilaisissa ja moninaisissa työyhteisöissä.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksyttyyn suoritukseen vaaditaan toteutukseen osallistuminen ja itsenäisen tehtävän suorittaminen vaadittujen kriteerien mukaan.