Terveysliikunnan kouluttajuus ja asiantuntijana kehittyminen, 5 op - PHY007AS3A
Opintojakson kieli
Suomi
Tulevat toteutukset
Terveysliikunnan kouluttajuus ja asiantuntijana kehittyminen PHY007AS3A-3002 31.01.2024-22.03.2024 5 op(LIIKO22STAB, ...)+-
Vastuuhenkilö
Sanna Vuorio
Toimipiste
Tampere
Opetuskieli
Suomi
Ajoitus
31.01.2024 - 22.03.2024
Ilmoittautumisaika
29.11.2022 - 11.12.2022
Ryhmä
LIIKO22STAB
CONTACT
BLENDED
Opettaja
Tiina Laiho
Paikkoja
15 - 30
Koulutus
LIIKO Liikunnanohjaaja
T&K-osuus
2 op
Arviointiasteikko
H-5
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
- Suunnitella, toteuttaa ja arvioida oppimisprosessin.
- Suunnitella, toteuttaa ja arvioida tavoitteellisen oppimisprosessin ja perustella menetelmävalintoja oppimisen näkökulmasta.
- Reflektoida omaa kehittymistään asiantuntijana.
- Suunnitella ja toteuttaa johdonmukaisesti tavoitteeseen tähtäävän oppimisprosessin. Arvioida toimintaa ja oppimista prosessimaisesti ja perustellen. Reflektoinnin perusteella asettaa tavoitteita asiantuntijana kehittymiselle.
Sisältö
- Oppimisprosessin suunnittelu, toteutus ja arviointi
- Oppimisen teoriat
- Oppijakeskeisyys
- Oppimista tukevat menetelmät,
- Oppimisen arviointimenetelmät
- Reflektion tasot ja reflektion ohjaaminen
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
- Suunnitella, toteuttaa ja arvioida oppimisprosessin.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa edellisen lisäksi:
- Suunnitella, toteuttaa ja arvioida tavoitteellisen oppimisprosessin ja perustella menetelmävalintoja oppimisen näkökulmasta. Reflektoida omaa kehittymistään asiantuntijana.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa edellisten lisäksi:
- Suunnitella ja toteuttaa johdonmukaisesti tavoitteeseen tähtäävän oppimisprosessin.
- Arvioida toimintaa ja oppimista prosessimaisesti ja perustellen.
- Reflektoinnin perusteella asettaa tavoitteita asiantuntijana kehittymiselle.