Liikuntapalveluiden digiviestintä ja markkinointi, 5 op - OTH8SL013
Opintojakson kieli
Suomi
Opettaja
Jyrki Hämäläinen
Tulevat toteutukset
Ei vielä toteutuksia julkaistu.
Käynnissä olevat toteutukset
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Päättyneet toteutukset
Ei päättyneitä toteutuksia.
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet löytyvät kohdasta arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Sisältö
Sisältö
- Asiakasymmärrys, kohderyhmien ymmärtäminen
- Digikanavat ja –alustat sekä niiden valinta
- Sisällön suunnittelu ja laatiminen
- Kampanjan suunnittelu ja toteutus sekä analytiikka
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Tämän opintojakson osaamistavoitteet saavutetaan pääsääntöisesti tekemälllä työelämäprojekti aiheeseen liittyen. Muut oppimistavat ja -tehtävät täsmentyvät opintojen edetessä. Opintojakso on virtuaalinen.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamisessa noudatetaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulun laatimaa ohjeistusta.
Oppimateriaalit
Verkkomateriaalit, jotka ilmoitetaan opintojakson alussa.
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Ei edeltäviä opintoja
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija osa toteuttaa kohdennetun viestintä- tai markkinointikampanjan valitussa digikanavassa
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa toteuttaa kohdennetun viestintä- tai markkinointikampanjan suunnitelmallisesti valituissa digikanavissa hyödyntäen erikanavien erityispiirteitä. Opiskelija osaa laatia ajolistan sekä ajoittaa viestinnän kohderyhmien ja kanavien erityispiirteiden mukaan.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa automatisoida viestintää ja toteuttaa analytiikkaa sekä kohdentaa ja mukauttaa sisältöä suunnitelmallisesti, siitä saadun tiedon pohjalta.