Opiskelija perehtyy työyhteisön toimintaan ja sitä sääntelevään lainsäädäntöön. Opiskelija saa valmiuksia työyhteisön jäsenenä toimimiseen yksilönä, tiimeissä ja projekteissa. Moduulissa suunnitellaan ja toteutetaan tapahtuma, minkä yhteydessä opiskelija perehtyy tapahtumaan liittyvään viestintään. Opiskelija saa valmiuksia ammattimaisen kirjoittamiseen ja vaikuttavaan esittämiseen.
Moduulin osat
Yhteistyöosaaminen 6 op (ORG1LZ101A)
Viestintäosaaminen 6 op (ORG1LZ101B)
Työsuhdeosaaminen 3 op (ORG1LZ101C)
Sisältö
Ammattimainen kirjoittaminen
Vaikuttava esiintyminen
LinkedIn profiili
Tapahtuman viestintäsuunnitelma ja toteutus
Oppimateriaalit
Erikseen toteutuksen aikana annettava materiaali.
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Opiskelija suorittaa samanaikaisesti moduulin Liiketoimintaosaaja BUS1LZ101 tai hänellä on vastaava osaaminen.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Osaa tehdä projektin viestintäsuunnitelman ja toteuttaa sitä tiimin jäsenenä
Osaa tuottaa sisältöä digitaalisiin viestintäkanaviin.
Osaa tehdä markkinointiviestinnän keinoin tapahtumaa tutuksi eri kohderyhmille.
tuntee esiintymisen ja argumentoinnin perusteet.
Osaa tehdä käyttökelpoisen työhakijaprofiilin.
Osaa ammattimaisen kirjallisen viestinnän perusteet
Arviointikriteeri - arvosana 3
Osaa tehdä projektin viestintäsuunnitelman ja toteuttaa sitä ennakoivasti ja aktiivisesti tiimin jäsenenä.
Osaa tuottaa yritysbrändiä tukevaa sisältöä digitaalisiin viestintäkanaviin eri kanavien ominaispiirteitä osin hyödyntäen.
Osaa tehdä markkinointiviestinnän keinoin tapahtumaa ja yritysbrändiä tutuksi sisäisille ja ulkoisille kohderyhmille.
Osaa esiintyä yleisön tarpeet huomioiden ja perustella omia argumenttejaan.
Osaa tehdä työhakijaprofiilin, joka nostaa esiin hakijan vahvuuksia.
Osaa hyödyntää ammattimaisen kirjallisen viestinnän ohjeita ja tekniikoita
Arviointikriteeri - arvosana 5
Osaa tehdä viimeistellyn projektin viestintäsuunnitelman ja toteuttaa sitä ammattimaisesti tiimissä ja yli tiimirajojen.
Osaa tuottaa viimeisteltyä, julkaisukelpoista ja yritysbrändiä tavoitteellisesti tukevaa sisältöä digitaalisiin viestintäkanaviin eri kanavien ominaispiirteet hyödyntäen.
Osaa tehdä markkinointiviestinnän keinoin tapahtumaa ja yritysbrändiä tutuksi monipuolisesti sisäisille ja ulkoisille kohderyhmille.
Osaa esiintyä kiinnostavasti ja argumentoida vakuuttavasti ja monipuolisesti.
Osaa tehdä kiinnostavan ja erottuvan työhakijaprofiilin
Osaa monipuolisesti hyödyntää ammattimaisen kirjallisen viestinnän ohjeita ja tekniikoita