Kurssin tavoitteena on oppia mitä kasvun hakkerointi eli growth hacking on, sekä oppia käyttämään growth hacking menetelmiä käytännössä yrityksen kasvun markkinointiin. Käymme läpi growth hacking funnelin ja opimme käyttämään käytännön työkaluja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää kasvumarkkinoinnin merkityksen yritykselle. Opiskelija ymmärtää mitä Growth Hacking tarkoittaa ja tunnistaa missä ja miten sitä käytetään. Opiskelja ymmärtää miten Growth Hacking prosessi toimii ja on oppinut kuinka sitä käytetään erilaisissa käytännön tilanteissa mukaan lukien asiakashankinta, asiakkaiden aktivointi ja pitäminen.
Itseopiskelu Moodle-oppimisympäristöön luodun verkkokurssin avulla.
Oppimateriaalit
Videot, artikkelit, kurssimateriaalit sekä etätehtävät
Intro
Haluatko olla kasvumarkkinoinnin mestari? Tervetuloa Growth Hacking -kurssillemme! Growth Hacking on tämän päivän markkinoinnin ja liiketoiminnan ytimessä. Se yhdistää ketteryyden, luovuuden ja digitaalisen osaamisen saadakseen aikaan kasvua liiketoiminnassa. Kurssillamme opit Growth hacking perusperiaatteet, teet käytännön harjoituksia, joissa voit soveltaa oppimaasi heti, ja kuulet kasvuhakkeroinnin kokeneiden tekijöiden vinkkejä ja tarinoita.
Ei ole parempaa aikaa oppia Growth Hackingia kuin nyt. Digitaalinen maailma muuttuu jatkuvasti, ja menestyvät yritykset tarvitsevat ammattilaisia, jotka osaavat reagoida nopeasti ja älykkäästi. Liity nyt ja opi hallitsemaan kasvumarkkinointia heti!
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Ymmärtää growth hackingin perusteet.
Tuntee growth hacking työkalut.
Tietää esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Ymmärtää growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa.
Tuntee growth hacking työkalut ja osaa käyttää niitä jollain tavalla.
Tunnistaa esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Ymmärtää growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
Osaa valita ja käyttää growth hacking työkaluja käytännön tilanteissa
Ymmärtää tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa ja osaa tunnistaa näitä käytännössä.